rynek nieruchomości na wynajem

Trwa proces komercjalizacji nieruchomości inwestycyjnej The Park Kraków

fa4e0e3da5c9f9be15fd3a66f3f8196c

Trwa proces komercjalizacji kompleksu biurowego The Park Kraków.

Nieruchomość inwestycyjna realizowana jest przez White Star Real Estate i Cain International. Pierwszym najemcą budynku B2 została firma Infogain. Dla wiodącego dostawcy rozwiązań technologicznych z siedzibą w Dolinie Krzemowej będzie to drugie tradycyjne biuro w Polsce. Najemca zajmie powierzchnię 650 mkw. na 5. piętrze z tarasem i widokiem na zalew Bagry.
Kompleks The Park Kraków dynamicznie się rozwija – docelowo ma się składać z 8 budynków.

W Infogain pracujemy zgodnie z naszymi podstawowymi wartościami, którymi są: wspólny rozwój, tworzenie wartości dla klientów, innowacyjność oraz dostarczenie najwyższej jakości rozwiązań IT. Wierzymy, że technologia określa przyszłość, dlatego dbamy o rozwój kompetencji naszych pracowników. Przede wszystkim dokładamy wszelkich starań, aby zatrudniać wspaniałych ludzi. Jesteśmy dumni z atmosfery, która panuje w naszej firmie. Bardzo się cieszymy, że już wkrótce stworzymy warunki, w których praca będzie jeszcze bardziej komfortowa dla naszych pracowników. Wybór The Park Kraków na siedzibę naszego pierwszego tradycyjnego biura w Polsce jest nieprzypadkowy – zależy nam na przestrzeni, w której pracownicy będą się dobrze czuli i w której będą mogli korzystać z licznych udogodnień – mówi Krystian Sperka, Vice President & Managing Director w Infogain.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, oddanie do użytkowania budynku B2 zaplanowane jest na III kwartał 2023 roku. Jesteśmy dumni, że pierwsza umowa została podpisana właśnie z Infogain. Cieszymy się tym bardziej, że firma, której działalność skupia się na technologii, na swoje pierwsze tradycyjne biuro w Polsce wybrała The Park Kraków. Dla nas dostarczanie innowacyjnych rozwiązań też jest istotne. Przykładem może być udostępniona najemcom aplikacja mobilna, dzięki której pracownicy mają dostęp do budynku i na powierzchnię biurową z poziomu smartfona, mogą zapraszać gości poprzez wirtualną recepcję, rezerwować sale konferencyjne i hot deski, a także z łatwością zarządzać parkingiem. Podobnie jak nasz nowy najemca, również stawiamy na wysoką jakość obsługi klienta – na rynku wyróżnia nas fakt, że sami zarządzamy obiektami biurowymi, będąc jednocześnie ich właścicielem – podkreśla Bartosz Prytuła, Managing Partner w White Star Real Estate.

mat.pras.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora