Promocja inwestycji i nieruchomości

IMG_8668Budujemy dla klienta indywidualną strategię inwestycyjną przynoszącą w określonym czasie adekwatne do założeń rezultaty, dlatego precyzyjnie wyznaczamy cele poprzez wzajemne zaufanie.

Maksymalizujemy dotarcie oferowanych inwestycji i nieruchomości do jak najszerszego grona odbiorców poprzez prezentacje ofert, m.in.:
– na ponad 250 czołowych portalach i serwisach nieruchomościowo – inwestycyjnych, w tym na specjalistycznych dla inwestorów,
– w systemie MLS – w międzynarodowej komputerowej bazie ofert MLS-WGN (Multiple Listing System WGN) – system wielokrotnej wymiany ofert nieruchomości oraz informacji i współpracy WGN, w którym działa ponad 600 maklerów, doradców oraz analityków,

– prezentację ofert na targach inwestycyjnych, w tym największych na świecie jak Expo Real w Monachium i Mipim w Cannes.

– w branżowych wydawnictwach, wydawanych przez Grupę WGN:

„Properties Investment Catalogue – WGN Group”- dystrybuowanych wśród inwestorów m.in. na największych międzynarodowych targach nieruchomości, inwestycji i finansów;

Magazyn „Apartamenty i Rezydencje”, dostępnych w salonach prasowych, a także na konferencjach branżowych i targach;
– w „Property Journal” międzynarodowym wydawnictwie dla inwestorów, dystrybuowanym w sieci Ruchu, Kolportera, Epik, InMedio, Relay, oraz na największych targach nieruchomości w Polsce i za granicą,

– indywidualne promocje w dziennikach prasowych, radiu i telewizji, oraz organizacje eventów i innych promocyjnych działań,

– newslettery, wysyłane do optymalnie wyselekcjonowanej sieci odbiorców.

WGN w swojej 25-letniej historii i kilkunastoletniej obecności na międzynarodowych targach  inwestycyjnych, utrzymuje kontakty z przedstawicielami szerokiej branży rynku nieruchomości i finansów.

Partnerem strategicznym Grupy WGN jest amerykański Koncern Realty Executives International. Grupa WGN jest wyłącznym partnerem Koncernu w Polsce.

Nieruchomości komercyjne to specjalność WGN Commercial International.