rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Polski rynek wyposażenia wnętrz boryka się z kłopotami

Polski rynek wyposażenia wnętrz mierzy się z coraz większymi problemami. W ostatnich latach zamkniętych zostało około 130 przedsiębiorstw oferujących produkty tego typu – donosi wyborcza.biz. Obecnej kondycji nie poprawia rosnąca konkurencja ze strony dużych, międzynarodowych sieci. W 2010 i 2011 roku rynek zawężał się średnio o 5 procent. Analitycy przewidują odbicie dopiero w następnym roku. Jednak nie należy spodziewać się gigantycznych wzrostów sprzedaży artykułów wyposażenia wnętrz. Oprócz problemów z samą sprzedażą sieci muszą borykać się także z rosnącą konkurencją. W 2009 roku w Polsce zadebiutowała Zara Home. Jeszcze w tym roku rozpocznie swoją działalność H&M Home.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora