rynek nieruchomości na wynajem

Scallier: otwarcie parku handlowego w Ostrzeszowie

Park handlowy w Ostrzeszowie - budowaPark handlowy w Ostrzeszowie, o powierzchni 6400 mkw. (GLA) wynajęty jest już w ponad 90%, a wśród najemców są takie firmy jak Media Expert, KiK, Sinsay, Pepco, Dealz, Rossmann, Martes Sport, Kaes oraz Lidl.

Obecnie prowadzone są rozmowy w sprawie pozostałych wolnych lokali. Za wynajem powierzchni w nowym obiekcie handlowym odpowiada Scallier, który właścicielowi doradzał także przy opracowaniu koncepcji wynajmu. Ostrzeszów położony jest w województwie wielkopolskim, 45 kilometrów na południe od Kalisza.

Rozbudowany zestaw najemców i bogata oferta handlowa uczyni z nowego obiektu silną lokalizację handlową w Ostrzeszowie, mieście, które zamieszkuje około 15 000 osób, przyciągającą także mieszkańców okolicznych miejscowości i na stałe wpisująca się w handlowy krajobraz tej części Polski, ponieważ nowy park handlowy to jeden z pierwszych nowoczesnych obiektów w regionie” – mówi Anna Wojciechowska, Senior Leasing Manager w Scallier, odpowiedzialna za wynajem powierzchni w obiekcie. „Okoliczni mieszkańcy zaoszczędzą mnóstwo czasu mając do dyspozycji swoje ulubione marki zgromadzone w jednym miejscu i nie będą musieli pokonywać wielokilometrowych odległości, aby dotrzeć do sklepów z interesującą ich ofertą – podkreśla Anna Wojciechowska.

Na mapie Polski jest jeszcze wiele lokalizacji, które nie są dostatecznie nasycone nowoczesnymi powierzchniami handlowymi, a nieruchomości o określonych parametrach w tym ustandaryzowanych warunkach najmu oczekują sieciowi, znani najemcy. Lokalizacje takie są dla wielu najemców bardzo atrakcyjne ze względu na preferencje konsumentów i ciągle niski poziom konkurencji. Firmy z efektem pierwszeństwa mają dużą szansę, aby zbudować na lokalnych rynkach silną pozycję, którą konkurencji trudno będzie zniwelować, gdy pojawi się w regionie, w drugiej kolejności” – mówi Bartosz Nowak, Partner Zarządzający w Scallier. „Nasza firma jest ekspertem w zakresie realizacji i komercjalizacji inwestycji handlowych w tym mniejszych obiektów, jak parki i wolnostojące handlowe pawilony, i wyszukuje dla inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych rynkowe nisze, w których mogą się oni rozwijać z korzyścią dla lokalnych społeczności – reasumuje Bartosz Nowak.

Źródło: Scallier.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora