rynek nieruchomości na wynajem

Nieruchomość komercyjna Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę handlową

Westfield Arkadia

Nieruchomość komercyjna Westfield Arkadia w Warszawie nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę o nowe marki lub najnowsze koncepty znanych i lubianych brandów.

Marka Zara Home zaprasza miłośników pięknych wnętrz i dekoracji do odwiedzenia salonu w zupełnie nowej odsłonie. Na powierzchni niemal 400 mkw. na klientów czekają nowoczesne i eleganckie wnętrza.
Informacja o pojawieniu się na zakupowej mapie Warszawy norweskiej marki Helly Hansen z pewnością wzbudza entuzjazm wielbicieli sportu i komfortowych ubrań. W Westfield Arkadia klienci mogą odwiedzić pierwszy w Polsce sklep Helly Hansen, o powierzchni 130 mkw., który zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum.
Wiosną, w Westfield Arkadia nie zabraknie także propozycji dla miłośników bardziej młodzieżowych stylizacji. Swój salon na pierwszym piętrze otworzyła marka Cropp.
Sąsiadujący z Cropp sklep marki House, otworzył się ponownie na pierwszym piętrze, prezentując swoim klientom odświeżony logotyp, nowy asortyment i oryginalną aranżację wnętrza.
Marka obuwnicza Deichmann zdecydowała się zaprezentować najnowszy koncept swojego sklepu w Westfield Arkadia. Istotną zmianą we wnętrzu nowego salonu jest strefa sportowa, którą oddzielono od pozostałej części lokalu.

– Niezmiennie cieszy nas, że centrum handlowe Westfield Arkadia to miejsce atrakcyjne zarówno dla nowych marek, jak i tych, które właśnie w naszym centrum chcą otwierać swoje flagowe sklepy w najnowocześniejszych konceptach – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – A to jeszcze nie koniec zmian i ciekawych propozycji, jakie przygotowaliśmy dla klientów.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora