Inwestycje publiczne

Konkurencja na rynku paliw – tanie stacje samoobsługowe

Ruszyła budowa sieci samoobsługowych stacji paliw pod markę eMILA, które będą oferować tańsze paliwo. Za tą inwestycją stoi spółka BM Reflex. Skala przedsięwzięcia nie będzie jednak duża i konkurencja ograniczy się do lokalnego rynku. W ubiegłym miesiącu spółka otworzyła pierwszą stację w Wójtówce (gm. Sochaczew) Do końca tego roku mają zostać otwarte jeszcze dwa nowe obiekty. A do 2020 roku sieć stacji eMILA ma liczyć około 20 placówek. Ponadto konkurencja dla nowej sieci jest coraz mniejsza. W ubiegłym roku zlikwidowano 141 stacji Bliska (paliwo kosztowało tam od kilku do kilkanastu groszy mniej na litrze niż na zwykłych stacjach) i regularnie przejmowane zostawały przez PKN Orlen.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora