Z życia spółek

Unikalne koncepty handlowe? Stawia na nie Atrium Reduta

Atrium Reduta_3
Trwa repozycjonowanie warszawskiego centrum handlowego Atrium Reduta. W planach obiektu jest sukcesywne wprowadzanie do portfolio kolejnych unikalnych marek i konceptów. Postępuje również komercjalizacja nowego food courtu. Wynajęto już ponad 80% powierzchni strefy restauracyjnej. Jej otwarcie planowane jest już wkrótce.

Spis treści:
Instagramowe brandy, unikalne koncepty
Ulubione miejsce spotkań w dogodnej lokalizacji

Rok 2021 upływa w Atrium Reduta po znakiem zmian. Trwa proces przebudowy obiektu i odświeżania części wspólnych. Efektem prac będzie nowa przestrzeń restauracyjna Przystanek Smaku zlokalizowana na poziomie +1 oraz sąsiadująca z nią strefa zabaw dla dzieci. W drugim etapie centrum udostępni klientom nowatorską wielofunkcyjną przestrzeń rozrywkową dla rodzin – Strefę WOW. Autorem projektu food courtu oraz Strefy WOW jest hiszpańska firma architektoniczna The Leisure Way.

Prace remontowe w food courcie są już na ukończeniu. Instalowane są elementy dekoracyjne i okładzinowe słupów, ścian oraz voidów. Na przełom lipca i sierpnia 2021 zaplanowano montaż placu zabaw do Strefy WOW, której otwarcie nastąpi po wakacjach.

Instagramowe brandy, unikalne koncepty

Zmodernizowany obiekt zaoferuje klientom unikalną ofertę handlowo-rozrywkową. Portfolio Reduty wyróżnią świeże, instagramowe brandy oraz niestandardowe koncepty handlowe wzorem Be Happy Museum, którego otwarcie miało miejsce w lutym br. Ten nowy, wyjątkowy punkt spotkań, kreatywnej rozrywki, inspiracji
i niezliczonej ilości zdjęć jest jedynym muzeum tej sieci w Warszawie. Dzięki swojej unikalnej ofercie rozrywkowej i zmieniającym się scenografiom stanowi istotny wyróżnik na mapie warszawskich obiektów handlowych, zachęcając do wizyty w Reducie zarówno osoby młode, jak i rodziny z dziećmi czy profesjonalnych twórców. Doskonale łączy świat offline z onlinem, zapewniając gościom Reduty i warszawskim turystom zupełnie nowe doświadczenia.

Już wkrótce ofertę dla rodzin z dziećmi wzbogaci Euro Lider Sala Zabaw – kolejny najemca z segmentu rozrywkowego, operator placów zabaw dla dzieci. Bajecznie kolorowa, wymarzona przestrzeń do zabawy zostanie udostępniona 7 czerwca br. Na wszystkich młodszych i starszych gości czeka w niej szereg niesamowitych atrakcji. Dzieci będą tu mogły spędzić czas pod opieką rodziców lub animatorów, którzy zaopiekują się maluchami w czasie, gdy ich opiekunowie będą robić zakupy. W strefie można również organizować przyjęcia i uroczystości dla dzieci.

– Już wkrótce Atrium Reduta zyska nową energetyczną przestrzeń – miejsce spotkań, rozrywki i wspólnego jedzenia – w otoczeniu miejskiej, relaksującej scenerii, przepełnionej naturalnym światłem i zielenią. Wraz z kinem, strefą zabaw dla dzieci, atrakcjami cyfrowymi i nowymi konceptami gastronomicznymi, będzie to fantastyczne miejsce do spędzania wolnego czasu zarówno dla mieszkańców Ochoty, centrum, jak i wszystkich warszawiaków oraz turystów. Naszym celem jest udostępnienie klientom również nowej oferty handlowej, w której dominować będą niestandardowe koncepty i marki znane przede wszystkim z sieci. Trwają rozmowy z potencjalnymi najemcami, o których mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli powiedzieć znacznie więcej – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Ulubione miejsce spotkań w dogodnej lokalizacji

Nowy projekt aranżacyjny centrum zakłada wzmocnienie jego funkcji społecznej oraz jeszcze większe otwarcie się obiektu na młodego odbiorcę. Zmodernizowana przestrzeń zostanie podzielona na różnorodne strefy funkcjonalne zgodnie z odmiennymi potrzebami gości w zakresie spędzania wolnego czasu. Bogactwo zieleni zapewni spokój i relaks zabieganym i zapracowanym mieszkańcom Warszawy oraz zachęci do pozostania w tej kojącej scenerii na dłużej. Dynamika i różnorodność architektoniczna oraz liczne nawiązania do miejskiego stylu to z kolei ukłon w stronę młodszych odbiorców. Energia tej na nowo zaprojektowanej przestrzeni ma budzić pozytywne emocje i skłaniać do pozostawania w Reducie na dłużej – w ramach codziennych spotkań, rozmów przy kawie czy delektowania się nowymi smakami potraw serwowanych przez jedną z restauracji nowego food courtu.

mat.pras.