Inwestycje publiczne

Santander Bank Polska prezentuje swoje pozafinansowe i społeczne działania

joshua-sortino-215039-unsplash

Najnowsza kampania reklamowa Santander Bank Polska prezentuje pozafinansowe i społeczne działania banku.

Działania podejmowane przez bank mają na celu wspieranie ludzi w realizacji pasji, marzeń oraz w pokonywaniu barier. Po raz pierwszy pojawia się w niej nowy ambasador banku – Piotr Adamczyk.

– Jesteśmy bankiem, który pomaga w codziennych sukcesach. Taka jest nasza misja i każdego dnia realizujemy ją w obszarze bankowania, ale to nie wszystko. Dzielimy się również swoimi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby wspierać naszych klientów i lokalne społeczności w realizacji ich planów, marzeń oraz pasji. Jesteśmy przekonani, że nasze działania przynoszą realną korzyść. Teraz pokazujemy je w najnowszej kampanii – mówi Michał Gajewski, CEO Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska od lat jest zaangażowany społecznie. Walka z nierównościami i wykluczeniem finansowym, a także pomoc potrzebującym to elementy jego strategii odpowiedzialnej bankowości. Bank ułatwia swoim klientom dostęp do finansowania, projektuje oddziały przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami, dba o edukację finansową najmłodszych, a także oferuje kursy i szkolenia dla studentów oraz osób wchodzących na rynek pracy. Własne programy realizuje też Fundacja.

Źródło: Santander Bank Polska.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora