rynek nieruchomości na wynajem

Polskie marki debiutują w centrum handlowym Central w Bratysławie

centralW centrum handlowym Central w Bratysławie na Słowacji swoje salony otworzą polskie marki Simple i Gino Rossi. Simple zajmie 118 mkw.,  Gino Rossi 125 mkw. Otwarcia obu butików zaplanowano na marzec 2016 roku. Najemcy podpisali 10-letnie umowy najmu.

–  Transakcja ta pokazuje też, że polskie firmy dostrzegają potencjał drzemiący u naszych sąsiadów. Jesteśmy dumni, że to właśnie Colliers pomógł Simple i Gino Rossi w wejściu na rynek słowacki – mówi Michał Malicki z Colliers International.

Marka Gino Rossi powstała w 1992 roku. Specjalizuje się w produkcji i sprzedaży obuwia oraz galanterii skórzanej. Z kolei Simple to ekskluzywna marka modowa działająca na polskim rynku od 1993 roku. Obecnie jej sieć liczy kilkadziesiąt salonów. Obie marki wchodzą w skład Grupy Kapitałowej Gino Rossi.

Centrum handlowe Central w Bratysławie to nieruchomość komercyjna  o powierzchni najmu 36 tys. mkw. w którym funkcjonuje ok. 150 sklepów. Central jest częścią multi-funkcyjnego kompleksu składającego się z centrum wellness z siłownią i fitnessem, czterogwiazdkowym hotelu Linder (220 pokoi).

 


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora