rynek nieruchomości na wynajem

Nieruchomość handlowa Wroclavia we Wrocławiu nie zwalnia tempa i rozszerza ofertę najemców

Fot. Wroclavia
Nieruchomość handlowa Wroclavia we Wrocławiu nie zwalnia tempa i rozszerza ofertę najemców.

Po pełnym sukcesów 2023 roku Wroclavia nie zwalnia tempa. W centrum rozpoczęły działalność dwa nowe salony odzieżowe, które wzbogaciły ofertę modową centrum. To pierwszy na Dolnym Śląsku i drugi w Polsce sklep G-Star RAW, który oferuje wysokogatunkową odzież z denimu oraz marka Tatuum z klasyczną odzieżą damską.

Wroclavia to centrum handlowe, które wniosło na wrocławski rynek nowy standard usług, innowacyjną architekturę i niezapomnianą atmosferę, oferując w samym centrum Wrocławia niezwykłe doświadczenia zakupowe i rozrywkę na najwyższym poziomie. Obiekt cieszy się ogromną popularnością – w 2023 r. Wroclavię odwiedziło 17,5 mln klientów.

Po raz kolejny udowadniamy, że Wroclavia jest domem wielu marek, często jedynych w regionie. Otwarcie salonu G-Star RAW wzbogaciło naszą ofertę o wysokiej jakości odzież z surowego denimu – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii i dodaje: – Klienci pozytywnie odbierają nasze działania. Tylko w zeszłym roku centrum zanotowało imponującą liczbę 17,5 miliona wizyt, czyli o 1,5 miliona więcej niż w roku 2022. To efekt skutecznie obranej i realizowanej strategii.

Źródło: Wroclavia.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora