rynek nieruchomości na wynajem

Nieruchomość handlowa Bonarka w Krakowie z debiutującym najemcą

Bonarka_03 (2)
Nieruchomość handlowa Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 95 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji. Właścicielem i zarządcą Bonarki jest NEPI Rockcastle.

W dniu 24 stycznia br. Kraków dołączył do grona miast, których mieszkańcy odwiedzić mogą salon odzieży sportowej JD Sports. Dziesiąty sklep tej marki otworzył się właśnie w stolicy małopolski, w Centrum Handlowym Bonarka. Brytyjska marka JD Sports prowadzi blisko 3300 sklepów w 29 krajach na świecie.

Nowy salon odzieży sportowej JD Sports doskonale uzupełnia ofertę Bonarki. Sklep ma powierzchnię 397 mkw., zlokalizowany jest na poziomie +1. Multibrandowa placówka to królestwo topowych produktów Nike,Jordan, adidas, Vans, The North Face czy Hoodrich. Znaleźć w nim można odzież typu footwear i apparel sportowy, w stylu sporty, streetwear, outdoor i athleisure. To bogactwo wyboru dla klientów na co dzień wybierających wygodniejszy, ale wciąż stylowy outfit. Pojawienie się w Krakowie salonu JD Sports, to również okazja zdobycia produktów, z których wiele było do tej pory dla mieszkańców małopolski niedostępnych jak odzież marki Hoodrich. W sklepie są również dostępne towary sygnowane symbolem „Only At JD”. Są to najnowsze, limitowane kolekcje najpopularniejszych sportowych firm w niepowtarzalnych odsłonach do kupienia tylko w salonach JD Sports. W krakowskiej Bonarce dostępną są również dedykowane sylwetki największych brandów: Nike, adidas czy New Balance w odsłonach dostępnych wyłącznie w ofercie sieci JD Sports.

– Cieszy nas fakt, że Bonarka przyciąga lubiane i poszukiwane przez naszych klientów marki. Dokładamy starań, by w Bonarce znalazły swoje miejsce zarówno uznane sieci handlowe, jak i unikalne na skalę Krakowa sklepy, takie jak JD Sports. Oferta tej marki jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, którzy nie szukają zróżnicowanej oferty odzieży sportowej zarówno amatorskich jak profesjonalnych treningów – mówi Łukasz Lorencki, asset manager, Nepi Rockcastle.

mat.prasowy


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora