rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Centrum handlowe Wroclavia – prace idą pełną parą

wejlcie-do-czalci-autobusowejJuż w październiku 2017 r. centrum handlowe Wroclavia będzie gotowe. Obiekt zgodnie z najnowszymi trendami budownictwa komercyjnego Wroclavia pod jednym dachem będzie łączyć wiele funkcji:

· biurową (7 tys. m² od strony ul. Suchej),

· usługową (64 tys. m² powierzchni najmu, ok. 200 sklepów),

· gastronomiczną (ok. 20 restauracji, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych),

· rozrywkową (20-salowe kino Cinema City, m.in. jedyny w mieście IMAX),

· komunikacyjną (dworzec autobusowy o powierzchni 7 tys. m²).

 Inwestorem jest Unibail-Rodamco. Inwestor podpisał już umowy na 70% powierzchni handlowej. Na gości Wroclavii będą czekać liczne sklepy flagowe, które gwarantują dostęp do pełnej palety produktów danej marki oraz szczególnie staranną 4-gwiazdkową obsługę (m.in. Zara, H&M, Massimo Dutti, CCC, Reserved, New Look). Klienci znajdą we Wroclavii także marki nieobecne dotąd w mieście: Forever 21 (rozpoznawalna na całym świecie marka modowa), Steve Madden (buty i torebki firmowane przez amerykańskiego kreatora mody), Loft 37 (unikalny polski koncept obuwniczy umożliwiający m.in. zakup samodzielnie zaprojektowanych butów) oraz Vapiano (włoska kuchnia przygotowywana na oczach gości).

We Wroclavii zagoszczą  także znani i lubiani przedstawiciele wrocławskiej gastronomii, m.in. Polish Lody, Pasibus, czy Etno Cafe. Zakupy spożywcze będzie można zrobić w sklepach Carrefour i Biedronka; bieliznę kupić w sklepach Triumph, Intimissimi, Calzedonia czy Oysho; kosmetyki – w drogeriach Rossmann i Hebe; biżuterię – w sklepach Apart, Yes, W.Kruk, Verona i BijouBrigitte; elektronikę – w Media Markt i RTV Euro AGD. Artykuły wyposażenia wnętrz zaoferują salony marek Zara Home i Home&You, a artykuły sportowe – 4F i Go Sport.

Poszczególne poziomy galerii, zarówno w zakresie kolorystyki wnętrz, jak i przez rodzaj użytych materiałów, nawiązywać będą do trzech warstw lasu: poszycia, pnia drzewa oraz korony drzew. Na poziome +2 powstaną ogrody o łącznej powierzchni 4300 m², dające odwiedzającym wytchnienie od ulicznego gwaru. Dodatkowo całorocznymi pionowymi ogrodami pokryte będą rampy wjazdowe przy ul. Joannitów. W planach inwestora jest także zamontowanie na dachu Wroclavii uli dla pszczół, a także instalacja budek dla ptaków i nietoperzy.

O certyfikat BREEAM inwestor ubiega się już na etapie projektowo-budowlanym. Obecnie przy budowie Wroclavii pracuje 900 osób. W okresie najbardziej intensywnych prac będzie ich 2000.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora