rynek nieruchomości inwestycyjnych na sprzedaż

Business Link został pierwszym operatorem biur serwisowanych w Polsce z certyfikatem WELL Health-Safety Rating

Centrum Południe_Business Link
Business Link został pierwszym i aktualnie jedynym operatorem biur serwisowanych w Polsce z certyfikatem WELL Health-Safety Rating (HSR).

Business Link to operator powierzchni biurowej premium, zajmujący się projektowaniem, tworzeniem i obsługą przestrzeni do pracy. Na sieć Business Link składa się 6 lokalizacji, znajdujących się w centrach komunikacyjnych najszybciej rozwijających się miast w Polsce.
WELL Health-Safety Rating to międzynarodowy system oceny jakości budynków i powierzchni biurowych realizowany przez International WELL Building Institute.
Uzyskanie certyfikatu WELL Health-Safety Rating (HSR) to dla Business Link kolejny krok w obszarze wieloletnich działań na rzecz dbałości o zdrowie, bezpieczeństwo i dobrostan klientów. Spółka należąca do Grupy Skanska staje się tym samym pierwszym operatorem biur serwisowanych w Polsce, który pozytywnie przeszedł rygorystyczny, międzynarodowy system oceny w tym zakresie.

Strategicznym obszarem certyfikacji WELL HSR jest również właściwe przygotowanie przestrzeni na wypadek sytuacji awaryjnej oraz zapewnienie ciągłości biznesowej w obliczu trudnych okoliczności zewnętrznych. Pandemia COVID-19 uwydatniła słabe punkty wielu organizacji, które w obliczu reorganizacji i zaostrzenia przepisów sanitarnych nie były w stanie kontynuować działalności w trybie stacjonarnym,
a przystosowanie do nowych realiów zajęło im dużo czasu. Business Link wdrożył rozwiązania , dzięki którym każda z lokalizacji jest dziś w stanie bardzo szybko adaptować się do nawet najbardziej wymagających scenariuszy. – Są nimi między innymi polityki działania w kryzysowych sytuacjach zaczynając od tych najbardziej drastycznych jak pożar, ale nie pomijając przy tym bardziej standardowych problemów jak brak dostawy prądu czy wody do lokalizacji. Każdy z kryzysowych scenariuszy został przeanalizowany pod kątem środków zaradczych i naprawczych, czasu potrzebnego na zarządzenie sytuacją i osób odpowiedzialnych. Wiemy dokładnie jak postępować i jak zapewnić klientom bezpieczny, bezproblemowy powrót do biura

– mówi Jacek Bednorz, head of leasing and customer care w Business Link.

Źródło: Business Link.