rynek nieruchomości na wynajem

Ponad 32 000 m2 powierzchni dla GTV w nieruchomości komercyjnej MLP Pruszków II

DJI_0043-HDR-gtv_m

Międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia LED podpisał umowę na wynajęcie powierzchni komercyjnej w centrum logistycznym MLP Pruszków II.

Obecnie spółka GTV korzysta już z 20 300 tys. m2 powierzchni. Nowa umowa dotyczy kolejnych 32 000 m2 powierzchni. Przekazanie najemcy nowego budynku planowane jest w kwietniu 2023 roku. W transakcji pośredniczyła firma doradcza AXI IMMO.
„Centrum logistyczne MLP Pruszków II ma bardzo duży potencjał do dalszej rozbudowy. Docelowo będzie to jeden z największych kompleksów w regionie, znajdujący się w pobliżu aglomeracji warszawskiej. Doskonała lokalizacja, świetny dojazd, zastosowanie nowoczesnych rozwiązań chroniących środowisko w tym m.in. montaż paneli fotowoltaicznych powoduje, że jest to jedno z najbardziej popularnych centrów w naszym portfolio. Bardzo cieszymy się z podpisania nowej umowy i rozszerzenia współpracy z dotychczasowym najemcą, a tym samym z możliwości elastycznego reagowania na jego zwiększające się potrzeby,” powiedział Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.

„Konieczność rozbudowy magazynu jest związana z rozwojem sprzedaży i zapewnieniem sprawnego serwisu dla Naszych partnerów biznesowych. Zależało nam przy tym na lokalizacji po zachodniej stronie Warszawy, gdyż tutaj znajduje się nasze biuro oraz pozostałe magazyny. W regionie działamy z sukcesami od 25 lat,” wyjaśnia Arkadiusz Marcyjanik, Dyrektor Logistyki GTV Poland S.A.

„Gratulujemy Klientowi konsekwencji i realizacji długofalowych planów związanych z rozwojem operacyjnym w ramach centrum dystrybucyjnego MLP Pruszków II. To strategiczna decyzja uwzględniająca spełnienie wszystkich najważniejszych potrzeb firmy GTV. Zaufany deweloper, dobrze znana lokalizacja, bliskość siedziby głównej oraz dostęp tej samej kadry specjalistów pozwoliły na pomyślne zakończenie negocjacji. Transakcja potwierdza także, jak istotna jest sumienna praca oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientem i deweloperem przez wiele lat,” dodaje Karol Osiecki, Associate Director Industrial & Development w AXI IMMO.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora