komentarze, opinie, gospodarka

Orange główną marka handlowa TP

Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych.
Do  końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów oraz usług TP. Rebranding nie oznacza połączenia Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel, które nadal pozostaną osobnymi spółkami. „Rynek telekomunikacyjny zmierza w kierunku konwergencji usług stacjonarnych i mobilnych oraz koncentracji wokół silnych marek. Dlatego silna, innowacyjna marka jaką jest Orange przełoży się na poprawę percepcji usług stacjonarnych TP, pozwoli również zaoferować klientom nowoczesne rozwiązania łączące technologie stacjonarne i mobilne” podano w oficjalnym komunikacie.
Dzięki zmianie marki ma nastąpić odświeżenie wizerunku TP. Dzięki temu zyska ona dostęp do większej liczby innowacyjnych rozwiązań z Grupy FT.  Oczywiście, dzięki temu zyskają klienci i może pozytywnie wpłynąć na poprawę wskaźników finansowych Telekomunikacji Polskiej.

Źródło: Mediarun