Informacje dnia

Najem lokalu handlowego: Modivo w wersji omnichannel w Galerii Młociny w Warszawie już otwarte

EPP_Galeria Młociny_Modivo_2

Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny w Warszawie świętuje debiut pierwszego sklepu Modivo w koncepcie omnichannel. W jedynym w Polsce stacjonarnym salonie marki klienci mają dostęp do bogatej oferty 50 tysięcy produktów blisko 150 pożądanych brandów premium.

Jesteśmy otwarci na najnowsze trendy w branży retail i innowacyjne doświadczenia oferowane klientom przez marki, dlatego tworzymy w Galerii Młociny inspirujące środowisko dla rozwoju sklepów przyszłości. Modivo to uosobienie nowego podejścia do handlu. Cieszymy się, że Galeria Młociny stała się miejscem realizacji tego unikalnego w skali kraju konceptu łączącego nieograniczone możliwości zakupów online, które wielu naszych klientów eksplorowało w czasie pandemii, z niepowtarzalną przyjemnością robienia zakupów w tradycyjnym sklepie, dostępem do oferty „tu i teraz”, możliwością natychmiastowego przymierzenia ubrań oraz skorzystania z fachowej porady obsługi – mówi Monika Gogacz, dyrektor Galerii Młociny.

– Galeria Młociny to miejsce z najbardziej różnorodną i kompleksową ofertą modową w Warszawie. Oprócz popularnych marek sieciowych, znajdziemy tu również nigdzie indziej niespotykane brandy, które wybrały nasz projekt jako miejsce swojego debiutu w Polsce. Obok premier zagranicznych gigantów modowych, możemy pochwalić się pierwszym stacjonarnym salonem rodzimej marki Modivo. To absolutnie nowatorski koncept, oferujący klientom nie tylko selekcję jakościowej mody, ale również niezwykle interesujące i mile doświadczenie zakupowe – dodaje Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.

Chcemy zapewnić klientom unikalny dostęp do ich ulubionych marek, pozwalając im na skorzystanie z najlepszych atrybutów świata online i offline. Klienci cenią możliwość kupowania przez Internet, ale równie ważna, szczególnie w świecie mody, jest dla nich fizyczna interakcja z produktem i przyjemność zakupów w realnym świecie. Istotą naszego podejścia omnichannel jest to, że każdy kupujący wyznacza swoją własną ścieżkę zakupową, a naszym zadaniem jest kreatywne zintegrowanie benefitów poszczególnych kanałów, tworząc unikalne, spersonalizowane doświadczenie zakupowe – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora