rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Identyfikacja klientów w sieciach Sieć

Sieć supermarketów Tesco będzie posługiwała się nową technologią OptimEyes, która w pierwszej kolejności zostanie zainstalowana na 450 stacjach benzynowych Tesco w Anglii, przy których działają sklepy. Dzięki zeskanowaniu twarzy pozwoli ona odczytać płeć klientów znajdujących się w kolejce do kasy, a następnie podzielić ich na trzy grupy wiekowe, tak aby dotrzeć do nich z właściwą propozycją reklamową i wyświetlić ją na monitorze. W skutek czego klientom, oczekującym w kolejce do kasy, będą wyświetlane serie dziesięciosekundowych reklam zaadresowanych specjalnie dla nich. Technologia ta nie będzie działać jak kamera uliczna (ponieważ obrazy nie będą magazynowane) i nie ma na celu identyfikowania ludzi w takim sensie, jak robią to policyjne technologie. Będzie potencjalnych klientów dzielić na kilka typowych kategorii, dostarczając im odpowiednią ofertę.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora