Deweloper Archicom z rekordową sprzedażą mieszkań w III kwartale 2024 roku.
Archicom konsekwentnie realizuje wypracowaną strategię wzrostu. Jej założenia przewidują sprzedaż ponad 3000 mieszkań już w 2025 r., a docelowo na poziomie 4000 lokali rocznie. Potwierdzeniem odpowiedniej trajektorii jest zarówno efektywność w rozbudowie banku ziemi, dynamika wprowadzeń i uruchamiania nowych projektów, stabilność finansowa spółki, jak i rekordowa sprzedaż mieszkań w III kw. 2024 r.
-
Archicom sprzedał w III kw. 2024 r. 589 mieszkań, odnotowując wzrost na poziomie niemal 20% rok do roku i najwyższą dynamikę sprzedaży wśród deweloperów ogólnopolskich.
-
Przychody za 9 miesięcy 2024 r. osiągnęły wartość 567,6 mln zł (wzrost o 79% rok do roku).
-
Silny bilans zapewnia solidną podstawę do dalszego rozwoju banku ziemi i oferty dewelopera.
-
Oferta Archicom na koniec III kw. 2024 r. obejmowała 2983 mieszkania. Na IV kw. zaplanowano wprowadzenie blisko 1000 lokali, co stanowi optymalny punkt wyjścia do realizacji celu sprzedażowego na 2025 r. (3000 mieszkań)
Archicom sprzedał w III kw. bieżącego roku 589 mieszkań. Deweloper odnotował tym samym największy kwartalny wolumen sprzedaży w historii, ze wzrostem na poziomie niemal 20% rok do roku – najwyższym wśród wszystkich deweloperów giełdowych, a łączna sprzedaż w 3 kwartałach 2024 r. wyniosła 1471 mieszkań.
Wyniki operacyjne Archicom z minionych miesięcy napawają optymizmem i potwierdzają, że podążamy w dobrym kierunku. Realizujemy z powodzeniem naszą strategię jako deweloper ogólnopolski, dysponując 27 otwartymi projektami w największych aglomeracjach. Trzy kwartały zamknęliśmy z 2784 wprowadzeniami do oferty, 816 przekazaniami, 5007 mieszkaniami w budowie i przestrzenią na realizację kolejnych niemal 10000, na które posiadamy bank ziemi. Projekty i mieszkania, które oferujemy, cieszą się uznaniem wśród klientów, co przekłada się na bardzo dobrą sprzedaż na niełatwym rynku. Kształt naszej oferty, dalsza rozbudowa oferty w segmencie popularnym a także plan wprowadzeń na IV kwartał stanowią optymalny punt wyjścia do realizacji celu sprzedażowego na 2025 r. – mówi Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu w Archicom.
Źródło: Archicom
materiał prasowy