Dwucyfrowy wzrost footfallu i idący za tym dwucyfrowy wzrost obrotów! Galeria Jurajska konsekwentnie umacnia pozycję lidera w północnej części województwa śląskiego.
Tylko w 2024 roku to największe centrum handlowo-rozrywkowe w Częstochowie, należące do portfolio GTC S.A. i obecne na rynku od piętnastu lat, odwiedziło aż o 10 proc. więcej klientów niż w 2023 roku. Osiągnięty wynik znacząco przekroczył wskaźniki footfallu odnotowane przez Polską Radę Centrów Handlowych w 2024 roku. W rezultacie obiekt zamknął miniony rok z blisko 6 milionami klientów.
To jednak nie jedyny powód do zadowolenia, jaki ma Jurajska i jej najemcy. Wzmożony ruch na pasażu, obserwowany przez cały 2024 rok, przełożył się na znaczną sprzedaż. Rok do roku Jurajska zanotowała wzrost obrotów oscylujący na poziomie aż 16 proc. Obiekt sprzedał także rekordową liczbę kart podarunkowych, które umożliwiają zakupy w sklepach galerii. Ich łączna wartość wyniosła ponad 7,8 mln złotych, to o ponad 1,6 mln więcej niż rok wcześniej.
– Osiągnięte w 2024 roku wyniki są najlepszym dowodem na skuteczność realizowanej przez nas strategii. Pokazują także, jak niezachwianą pozycję rynkową ma obiekt. Dzięki temu nie tylko stale poszerzamy bazę klientów, przyciągając kupujących z całego regionu, ale także niezmiennie pozostajemy destynacją zakupową numer jeden w północnej części woj. śląskiego – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Wpływ na to ma przede wszystkim mocna oferta, dopasowana do potrzeb lokalnego rynku oraz oparta na wiodących markach lifestylowych, rozrywce i unikalnych lokalnie brandach. Istotnym czynnikiem jest także konsekwentny i wielowymiarowy rozwój tenant-mixu, w którym obok nowych marek systematycznie pojawiają się innowacyjne koncepty, często oparte na omnichannelu. To przyciąga uwagę konsumentów – dodaje.
materiał prasowy