Z życia spółek

Wzrost przychodów Grupy CDRL w II kwartale 2020 r.

g-crescoli-365895-unsplash

Grupa CDRL jest właścicielem marki Coccodrillo oraz Buslik.

Grupa w II kwartale br. wygenerowała 100 mln zł przychodów w obu markach. Jest to wynik o 23 proc. większy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka optymalizuje sieć sklepów stacjonarnych a także stale umacnia internetowe kanały sprzedaży.
Jednostkowe przychody ze sprzedaży towarów CDRL S.A. wzrosły o 36% rdr. Wyniosły łącznie 63,99 mln zł. Sieć sklepów detalicznych w Polsce wygenerowała 31,1 mln zł, czyli o 28 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2020 roku.

II kwartał pod względem osiągniętych przychodów oceniamy pozytywnie. Dzięki konsekwentnie wdrażanej strategii wracamy do wyników, które wypracowaliśmy przed wybuchem pandemii. Sprzedaż w sklepach internetowych utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie, a na znaczeniu ponownie zyskuje sieć stacjonarna, którą rozwijamy przede wszystkim w kanale franczyzowym – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.