Wydłuża się lista najemców krakowskiej nieruchomości inwestycyjnej Centrum Serenada.
Centrum Serenada w Krakowie pozyskało do współpracy kolejnych najemców, kontynuując swoją strategię rozwoju. Obecnie ofertę obiektu tworzy ponad 150 sklepów, sieci handlowych, punktów usługowych oraz restauracji. Centrum wyróżnia się rozbudowaną ofertą z takich kategorii jak moda (m.in. marki Zara, H&M, Reserved i TK MAXX), biżuteria i akcesoria (m.in. Apart, Yes, Pandora, W.Kruk), zdrowie i uroda (m.in. Hebe, Rossmann, Sephora, Super-Pharm), obuwie (m.in. CCC, Ryłko, Deichmann), produkty dla domu (m.in. Homla, Pepco, Home&You), artykuły spożywcze i gastronomia (m.in. Biedronka, Dal Ditone, Lajkonik, restauracja Cucina Aperta, Poco Loco), multimedia i sprzęt AGD (RTV Euro AGD, Xiaomi) oraz usługi.
Do grona najemców Serenady dołączyła marka Geek Store, należąca do spółki GG Stores. Nowy sklep powstanie na powierzchni ponad 100 mkw. i będzie oferował produkty znanych producentów, takich jak Xiaomi, Urevo czy Ninetygo. W asortymencie Geek Store nie zabraknie tabletów, smartfonów, sprzętu RTV i AGD, fitness oraz różnego rodzaju akcesoriów. Zgodnie z planem lokal zostanie otwarty w czerwcu br. Umowa zakłada 3-letni okres najmu.
Równolegle poszerza się także segment spożywczo-gastronomiczny Serenady. Centrum rozpoczęło współpracę z Krakowskim Kredensem – marką z bogatą tradycją, działającą na rynku od 18 lat, która za cel stawia sobie promowanie tradycyjnych składników i rodzimych smaków oraz dostarczanie produktów wysokiej jakości. Krakowski Kredens oferuje przede wszystkim tradycyjne wyroby inspirowane kuchnią typową dla Krakowa i regionu Małopolski. Na liście produktów dostępnych w sklepach marki znajdują się m.in. wyselekcjonowane wędliny, kiełbasy i kabanosy, przetwory mięsne i owocowe, dania gotowe oraz dodatki, a także słodycze, kawy i herbaty.
W Centrum Serenada Krakowski Kredens zajmie lokal o powierzchni ok. 40 mkw. Umowa najmu obejmuje 5 lat. Sklep ma zostać otwarty w sierpniu tego roku.
– Realizując naszą strategię rozwoju, działamy równolegle w wielu obszarach. Biorąc pod uwagę zarządzanie najmem, z jednej strony koncentrujemy się na rozbudowie segmentów, na które odnotowujemy duże zapotrzebowanie, takich jak m.in. szeroko pojęte multimedia i elektronika. Z drugiej strony cały czas dbamy o uzupełnianie oferty w kategoriach, które już stanowią istotną część naszego tenant mixu, jak segment spożywczo-gastronomiczny zapewniający klientom Serenady dostęp do ok. 20 marek. Nawiązanie współpracy z Geek Store i Krakowskim Kredensem dowodzi, że takie podejście przynosi efekty. Cieszę się, że wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi możemy oferować klientom Serenady coraz więcej, a z perspektywy rynku stajemy się coraz bardziej konkurencyjni – mówi Grzegorz Latała, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.
Źródło: Mayland
materiał prasowy