komentarze, opinie, gospodarka

Uzdrowiska Polskie promują się poprzez film

Rusza projekt edukacyjny Polskiej Grupy Uzdrowisk „Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację”, którego głównym celem jest zwrócenie uwagi na dostępność uzdrowisk dla każdego kuracjusza oraz zapoznanie z ofertą leczniczą ośrodków. Główny bohater filmu promocyjnego, Stefan, zabiera nas w podróż edukacyjną od wizyty u lekarza po pobyt w uzdrowiskach należących do PGU w celach zarówno leczniczych, jak wypoczynkowych.

Tournée po uzdrowiskach należących do Polskiej Grupy Uzdrowisk ma na celu objaśnienie przyszłym kuracjuszom, w jaki sposób można wyjechać, co dokładnie czeka nas w uzdrowisku i przede wszystkim, jakie korzyści dla zdrowia – i ogólnej kondycji psychofizycznej – można wynieść z takiego pobytu. Pod kątem akcji przygotowano specjalny kanał na YouTube, gdzie można zobaczyć już pierwszy klip ze Stefanem, stronę www kampanii, newslettery i infografiki. Zgodnie z przyjętym założeniem story tellingu Stefana, będzie to historia odcinkowa, a bohater będzie podróżował po każdym uzdrowisku z osobna wskazując najważniejsze cechy danego kurortu w obszarze lecznictwa, rehabilitacji, atrakcji okołoturystycznych oraz wypoczynku. Na początek, w dniach 17- 21 sierpnia pierwszym punktem na mapie, do którego dotrze Stefan, będzie Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa. Słynie ono przede wszystkim z radonu i doskonałej jakości borowiny leczniczej oraz szerokiej oferty SPA i wellness. O szczegółach oczywiście opowie Stefan.