Z życia spółek

Startup Zonifero ruszy z rundą crowdfundingową w październiku br.

Jacek Ratajczak

Spółka Zonifero opracowała innowacyjną platformę, która ma służyć zarządzaniu hybrydowemu miejscem pracy.

Aplikacja od spółki Zonifero wspiera pracowników, pracodawców i deweloperów powierzchni biurowych w sprostaniu wymogom postpandemicznej rzeczywistości. Od początku działalności rozwiązanie wygenerowało przychód w wysokości prawie 4 mln zł. Z aplikacji stworzonej przez spółkę Zonifero codziennie korzysta już ponad 20 tysięcy pracowników biurowych. Spółka jeszcze w październiku ruszy ze zbiórką publiczną, a w drugiej połowie 2022 roku planuje złożenie wniosku o wejście na rynek NewConnect.

Zonifero działa na nowym dynamicznie rozwijającym się rynku usług łączących zarządzanie przestrzenią biurową ze wspomaganiem procesów kadrowych. Tak zwany Work-Tech to nowe podejście pozwalające pracownikom na łatwiejsze funkcjonowanie w hybrydowym modelu pracy. – Nowe wyzwania, jakie przyniosły nam ostatnie dwa lata, przyspieszyły zmiany w sposobie pracy o całe dekady. Gorące biurka, rotacja miejsc parkingowych, praca zdalna, zwiększona ilość sal konferencyjnych, wszystko to stało się codziennością nowej normalności, a my posiadamy gotowe rozwiązanie, które pozwala realizować te i inne potrzeby związane z miejscem pracy – mówi Jacek Ratajczak, CEO Zonifero. Przestrzenie biurowe muszą się zmienić, ponieważ pracownicy oczekują zmian w modelu pracy. Dlatego biurowce przejdą technologiczną rewolucję, aby oferować smart office na miarę aktualnych potrzeb najemców. Wsparcie technologiczne w tej rewolucji oferuje startup Zonifero.