Inwestycje publiczne

Galeria Katowicka stawia na ekologię i odpowiedzialność

fot. Galeria KatowickaGaleria Katowicka wprowadza procedury, które daleko wykraczają poza obowiązujące obecnie standardy. Przyciągnięcie i aktywizacja klientów oraz wsparcie najemców to główne wyzwania realizowane w obszarze marketingu w roku 2021.

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych. Właścicielem obiektu jest fundusz Employees Provident Fund of Malaysia z siedzibą w Kuala Lumpur.
Galeria sukcesywnie zmniejsza ilość zużywanej energii. W czerwcu br. galeria ta jako pierwsze centrum handlowe w regionie, sięgnęła po rozwiązania wykraczające poza standardy. Najbardziej newralgiczne powierzchnie obiektu czyli ponad 800 hot spotów, stref najczęściej dotykanych, zostały pokryte nowoczesną, antywirusową folią HEXIS PUREZONE® Antimicrobial.

Dzięki trafnym decyzjom, elastycznemu dopasowaniu do zmieniającej się sytuacji oraz skutecznym działaniom, wzmacniamy swoją pozycję na lokalnym rynku, a klienci bardzo chętnie uczestniczą w organizowanych aktywnościach marketingowych. Odnotowujemy regularne wzrosty odwiedzalności i obrotów, co pokazuje, że nasza strategia działania jest skuteczna – podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej, należącej do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzanej przez APSYS Polska.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora