Z życia spółek

Anna Borecka nowym dyrektorem Galerii Jurajskiej

1_1_1_anna-borecka-fot-galeria-jurajska-mat-prasowe-1-
GTC awansowało Annę Borecką, powołując ją na stanowisko dyrektora Galerii Jurajskiej – największego centrum handlowego w północnej części województwa śląskiego, które liczy sobie 49 tys. m kw. powierzchni i blisko 200 najemców.

Anna Borecka to doświadczona managerka od ponad 15 lat związana z rynkiem centrów handlowych. W GTC nowa dyrektor Jurajskiej pracuje od 2009 roku. Przez ostatnie 5 lat zasiadała w fotelu wicedyrektora Galerii Jurajskiej. Jednocześnie też w ostatnich 13 latach pełniła funkcję leasing managera tego obiektu.

Nowa dyrektor jest absolwentką marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem na Politechnice Częstochowskiej. Ukończyła też studia podyplomowe z zakresu rachunkowość i podatków w zarządzaniu jednostkami gospodarczymi, również na Politechnice Częstochowskiej.

– Anna Borecka to managerka doskonale znająca Galerię Jurajską, od lat wspierająca swoimi kompetencjami rozwój tej inwestycji. Jej praca na różnych stanowiskach zaowocowała zarówno wysokim poziomem komercjalizacji obiektu, który zbliża się do 100 proc., rozwojem i modernizacją galerii w ostatnich latach oraz silną rynkową pozycją lidera w regionie – mówi Agnieszka Ciupak, dyrektor zarządzająca w GTC w Polsce.

– Jesteśmy przekonani, że znajomość wszystkich atutów Jurajskiej, procesów operacyjnych związanych z galerią, a także – co kluczowe – specyfiki obiektu oraz lokalnego i regionalnego rynku, zaprocentują na nowej pozycji, przyczyniając się do kolejnych sukcesów rynkowych Galerii Jurajskiej, która już dziś jest destynacją zakupową nr 1 w swoim regionie – dodaje.

Obejmując funkcję dyrektora, Anna Borecka odpowiadać będzie przede wszystkim za kompleksowe zarzadzanie Galerią Jurajską oraz nadzór nad wszystkim operacjami – począwszy od wynajmu po marketing. – Nowe stanowisko to nowe zadania, ale także wyzwania, których z chęcią się podejmuję. Zwłaszcza, że Jurajska to obiekt, z którym związana jestem od jego rynkowego debiutu – komentuje Anna Borecka.

– Priorytetem dla mnie jest dalszy rozwój Jurajskiej, która w tym roku obchodzi 15. urodziny oraz budowa przewagi rynkowej galerii, zarówno poprzez inwestycje i modernizacje, rozwój oferty i rozrywki czy unikalne customer experience, które razem z całym zespołem chcemy tworzyć. Celem jest sprawienie, że Jurajska jako nowoczesny obiekt międzypokoleniowy, oferujący unikalny tenant-mix, będzie jeszcze bardziej atrakcyjna w oczach klientów i najemców – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej.