
Nowe marki i koncepty w nieruchomości handlowej Janki na Mazowszu.
Największe regionalne centrum handlowe na Mazowszu, Centrum Handlowe Janki, rozszerza swoją ofertę o kolejne marki. W ostatnim czasie na mapie Centrum pojawiły się nowe sklepy – m.in. Tatuum, Molton czy Tefal. Po remontach otworzyły się także lokale w nowych konceptach – m.in. C&A, eobuwie.pl, a także Venezia i Ryłko.
Centrum Janki zostało otwarte w 1999 roku, obecnie jest to największe regionalne centrum handlowe na Mazowszu o powierzchni 85 498 m².
Ostatnie miesiące to czas intensywnego rozwoju Centrum Handlowego Janki. Na terenie obiektu otworzyły się nowe sklepy i lokale, a część znanych i lubianych marek wróciła po remontach w nowych konceptach. Na terenie Centrum powstały również udogodnienia związane z potrzebami klientów – takie jak Strefa Wyciszenia oraz Dog Office w Przestrzeni dla Biznesu.
– Centrum Janki nieustannie rozbudowuje swoje portfolio marek i lokali, mając na uwadze przede wszystkim dopasowanie ich do potrzeb naszych klientów. Również
w odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych gości rozwijamy ofertę wpływającą na komfort korzystania z Centrum. Jako największe regionalne centrum handlowe na Mazowszu cieszymy się, że możemy wyznaczać standardy nie tylko pod względem oferty handlowej, ale również pod względem troski o potrzeby naszych klientów – w tym celu stworzyliśmy we współpracy z ekspertami Strefę Wyciszenia oraz Dog Office
w naszej Przestrzeni dla Biznesu. – mówi Marta Grabska, Asset & Leasing Manager, reprezentująca właściciela Centrum – spółkę Star Capital Finance.
Źródło: Centrum Janki
materiał prasowy
