rynek nieruchomości na wynajem

Centrum Handlowe Plejada w Sosnowcu z polską marką wśród najemców

CH_Plejada_zewn_04
Centrum Handlowe Plejada w Sosnowcu z polską marką wśród najemców.

Centrum Handlowe Plejada w Sosnowcu przechodzi jedną z największych, będących benchmarkiem dla rynku, modernizacji w regionie. Kompleksową realizację tej inwestycji właściciel St Martins Europe BV powierzył międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield. W proces zaangażowani są eksperci całego Sektora Retail z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w tym odpowiedzialni za komercjalizację, zarządzanie, marketing oraz project management. Dzięki tej synergii działań i spójnej strategii, Plejada Sosnowiec przyciąga kolejne marki zainteresowane obecnością w centrum. Najnowszym tego dowodem jest wejście do galerii sklepu Worldbox – nowego konceptu Grupy CCC, multibrandowego sklepu oferującego odzież, obuwie i akcesoria od topowych światowych marek.

Ambitna wizja CH Plejada Sosnowiec już w ubiegłym roku przełożyła się na liczne przedłużenia umów najmu, a obecnie obserwujemy rosnące zainteresowanie ze strony nowych marek, czego przykładem jest dołączenie sieci Worldbox. Nowa strefa gastronomiczna, przestrzenie rekreacyjne i odświeżony design to tylko część zmian konsekwentnie realizowanych przez właściciela obiektu. Naszym celem jest także wzmocnienie oferty rozrywkowej oraz poszerzenie grona najemców zarówno w segmencie gastronomicznym, jak i handlowym, tak aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby mieszkańców okolicznych osiedli. Kolejne rozmowy w tym zakresie planujemy kontynuować podczas zbliżającego się Shopping Center Forum Fall 2025 w warszawskim EXPOXXI, które odbędzie się jeszcze we wrześniu”. – podkreśla Magdalena Gniazdowska, Retail Leasing Manager w Cushman & Wakefield.

Nowa marka, która wkrótce zadebiutuje w CH Plejada w Sosnowcu, to Worldbox – koncept rozwijany przez Grupę CCC. Ofertę worldbox tworzą produkty z kategorii odzież, obuwie i akcesoria od takich światowych brandów, jak między innymi: Reebok, Puma, Hunter, Converse, Shaq, Vans czy Kappa. Kolekcje zostały przygotowane w oparciu o artykuły w duchu athleisure oraz sportowo-casualowe i obejmują propozycje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Szyld na nowo definiuje połączenie stylu, najnowszych trendów z funkcjonalnością, trwałością i komfortem noszenia. Spółka planuje dynamiczny rozwój sieci, zakładając docelowo otwarcie 1400 salonów. Jeden z nich – o powierzchni ponad 500 mkw. – zostanie uruchomiony w CH Plejada w Sosnowcu jeszcze w tym roku.
materiał prasowy

nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora