Z życia spółek

TuMieszkamy obiera nowy kurs wraz z wprowadzeniem modelu biznesowego nowej generacji

Dalius Šimaitis - Członek Zarządu Grupy City Service SE odpowiedzialny za Polske
TuMieszkamy patrzy jasno w przyszłość po zakończeniu wprowadzania nowego modelu biznesowego, którego celem jest przeniesienie branży zarządzania nieruchomościami w Polsce na zupełnie nowy poziom.

TuMieszkamy, lider w zarządzaniu nieruchomościami w Polsce, wprowadza nowy model biznesowy od kwietnia 2020 roku. Marka jest obecna na polskim rynku od 2018 roku i od tego czasu dąży konsekwentnie do ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacji mających na celu stworzenie przyszłościowej organizacji, a także wprowadzenie nowych standardów w całym obszarze biznesowym zarządzania nieruchomościami na rynku. Nowy model działalności dotyczy nie tylko restrukturyzacji organizacji, ale także cyfryzacji usług w imię większej skuteczności oraz rosnącego zadowolenia klientów. Pandemia koronawirusa oraz ograniczenia wynikające z tej sytuacji przyśpieszyły wprowadzenie nowego modelu biznesowego oraz zakres zmian.

TuMieszkamy dedykowało swoje działania w 2019 r., a także w pierwszym kwartale 2020 r., zbudowaniu cyfrowego połączenia z naszymi Klientami, wprowadzając wiele cyfrowych rozwiązań i narzędzi, a także rozwijając obsługę klientów oraz kanały komunikacji z naszymi Klientami. Działania te były częścią głównego planu całkowitej transformacji mającej na celu zbudowanie firmy nowoczesnej, cyfrowej, skutecznej i zorientowanej na Klienta. Zmienia się nasza rzeczywistość, zmieniają się także potrzeby i oczekiwania naszych Klientów, którzy oczekują, że firmy dbające o nieruchomości będą innowacyjne, cyfrowe i zabezpieczą podstawowe usługi z wykorzystaniem nowych technologii. Chcemy spełnić te oczekiwania, dlatego restrukturyzacja TuMieszkamy była dla nas kluczowa” – powiedział Dalius Šimaitis – Członek Zarządu Grupy City Service SE odpowiedzialny za Polskę.

Nowy model biznesowy TuMieszkamy ma na celu wprowadzenie nowych standardów dla branży zarządzania nieruchomościami i koncentruje się na transformacji cyfrowej, tworząc silne połączenie cyfrowe z klientami. Wprowadzanie TuMieszkamy do nowej rzeczywistości, oferowanie klientom prawdziwej wartości, rozwijanie głównych usług wraz z obsługą klienta to najważniejsze cele nowego modelu biznesowego firmy. W ubiegłym roku TuMieszkamy zainwestowało w rozwój całodobowej infolinii – Działu Obsługi Mieszkańców, stworzenie scentralizowanych i efektywnych usług księgowych, a także w innowacje z wykorzystaniem nowych technologii- np. przeglądy nieruchomości przeprowadzane za pomocą dronów. Ponadto, TuMieszkamy organizowało różnorodne działania dla mieszkańców w celu zmniejszania anonimowości w polskich dzielnicach, takie jak lokalne imprezy, pikniki, Dzień Sąsiada, Dzień Dziecka oraz akcje charytatywne. Był to także rok rozwoju kanałów komunikacji- oprócz wspomnianego Działu Obsługi Mieszkańców, mieszkańcy mogą komunikować się z TuMieszkamy za pośrednictwem platformy samoobsługowej – Strefa Klienta –  oraz mediów społecznościowych (czat komunikatora na stronie Facebook).

Obecna sytuacja tylko udowodniła, że większe zaangażowanie nowych technologii i narzędzi cyfrowych jest właściwym kierunkiem dla każdej firmy usługowej. Nasza Strefa Klienta zapewnia zdalną realizację najważniejszych spraw związanych z mieszkaniem, bez potrzeby bezpośredniego kontaktu, czyli tak naprawdę z domu naszych Klientów, właściwie z dowolnego miejsca na świecie. Nasza infolinia DOM jest dostępna dla naszych Klientów przez całą dobę, a ponadto obsługuje zapytania z naszej strony na Facebooku. ” – dodał Šimaitis.

Dodatkowo z powodu ograniczeń wprowadzonych od czasu pandemii w Polsce TuMieszkamy szybciej przeprowadza reorganizację struktury zatrudnienia. „W wyniku cyfryzacji firmy, a także bieżącej sytuacji ograniczeń spowodowanych pandemią, dodatkowo zmieniliśmy nasz nowy model biznesowy pod względem struktury pracowników. Jej dostosowanie w ramach nowego modelu zakładało wprowadzenie nowych ról i zakresów obowiązków dla naszych pracowników wraz z wprowadzonymi do naszej codziennej pracy nowymi technologiami i narzędziami. Wiedzieliśmy, że będziemy musieli dostosować zatrudnienie w TuMieszkamy zgodnie z przyjętym modelem operacyjnym. Wiązało się to również z jego redukcją. Wprowadzamy model otwarcie, upewniając się, że nasi pracownicy są dobrze poinformowani o swojej nowej roli w organizacji oraz rozumieją zmianę wizji. ” – kontynuował Dalius Šimaitis.

TuMieszkamy planuje dalszy rozwój na polskim rynku, przenosząc zarządzanie nieruchomościami na wyższy poziom efektywności i zorientowania usług na potrzeby Klienta, a także wdrażania nowych technologii w zdalnej obsłudze klientów. Rok 2020 będzie czasem przełomowym dla organizacji i zarządzania nieruchomościami według nowych standardów usług wprowadzonych przez firmę.

Źródło: TuMieszkamy.