rynek nieruchomości na wynajem

3,5 mln klientów centrum handlowego Posnania

posnania

Blisko 3,5 miliona klientów w pierwszym kwartale funkcjonowania Posnanii spowodowało, że do grona najemców dołączają kolejne marki. W styczniu swoje lokale otworzyły nowe butiki, w tym również te nieobecne wcześniej w Poznaniu. W najbliższych tygodniach do grona najemców dołączą następne.

Od początku roku w Posnanii otworzyło się osiem nowych brandów.  Wśród nich są znane marki odzieżowe takie jak: Diesel, US Polo Assn, Nike czy Bartek.

Nowością na poznańskim rynku jest Likus Concept Store, który w swojej ofercie posiada selektywny wybór najlepszych awangardowych marek.

 Posnania zapewnia szeroką i urozmaiconą ofertę gastronomiczną – 40 kawiarni i restauracji, zarówno z kategorii fast food jak i slow food. W najbliższych tygodniach w Posnanii swoje lokale otworzą Etno Cafe, Be Free, Bubble Tea World, Skechers oraz właściciel marek Desigual i Pepe Jeans.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora