Z życia spółek

Stadion Poznań z nowym systemem wsparcia sprzedaży od S&T

img_3996
W lutym 2020 r. firma S&T zakończyła główny etap wdrożenia zintegrowanego systemu POS (Point Of Sales) na Stadionie Poznań.

W ramach kontraktu S&T docelowo wyposaży 85 stanowisk gastronomicznych i handlowych w nowy sprzęt i oprogramowanie, umożliwiające realizację nawet 240 transakcji na minutę. W sobotę, 8 lutego odbył się pierwszy mecz, podczas którego kibice korzystający ze stadionowej strefy gastronomicznej zostali obsłużeni przy pomocy nowego rozwiązania informatycznego.

– W naszym wdrożeniu tak naprawdę chodzi o czas – mówi Konrad Łucka, IT Services Director S&T w Polsce. – Tradycyjne rozwiązania nigdy nawet nie zbliżą się do współczynnika sprzedaży, jaki jest możliwy dzięki zintegrowanemu z punktami gastronomicznymi systemu POS. Około 90 proc. wszystkich transakcji na takim obiekcie przypada na czas przed meczem lub koncertem i w trakcie przerw. W tym newralgicznym momencie wszystkie punkty sprzedaży muszą działać z niezawodną precyzją, a tysiące klientów musi zostać obsłużonych w jak najszybszym czasie.

 

System POS to zarówno sprzęt jak i oprogramowanie do obsługi sprzedaży, wraz z przygotowaną dokładną analizą potrzeb przedsiębiorstwa oraz doradztwem i pełnym wsparciem przy wyborze optymalnego rozwiązania dla całej firmy. Obecnie, rozwiązania technologiczne stosowane w POS zapewniają dużym i małym firmom większą niż do tej pory elastyczność, kontrolę i rozumienie potrzeb klienta oraz obsługę różnych kanałów sprzedaży.