Z życia spółek

Ponad dwukrotny wzrost przychodów Plantwear

analiza
Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w okresie od stycznia do września 2019 roku wypracował 6,1 mln przychodów, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o niemal 135 proc.

W ciągu trzech kwartałów 2019 roku spółka wygenerowała 0,3 mln zł zysku netto (względem straty w analogicznym okresie 2018 roku) i tym samym zrealizowała 92 proc. rocznej prognozy przychodów i 41 proc. prognozy zysku. Spółka złożyła dziś dokument informacyjny na GPW i jeszcze w tym roku chce zadebiutować na NewConnect.

– Wyniki finansowe Plantwear po trzech kwartałach są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Prognozowane przychody na cały rok zostały już niemal zrealizowane, natomiast biorąc pod uwagę, że czwarty kwartał jest najlepszym okresem sprzedażowym w roku, podtrzymujemy prognozę osiągnięcia 0,75 mln zł zysku netto w 2019 roku. Przed nami kwartał charakteryzujący się najwyższą sprzedażą i najwyższymi zyskami. – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear S.A.

Plantwear jeszcze w tym roku chce zadebiutować na NewConnect. W dniu 20 listopada 2019 r. Spółka złożyła dokument informacyjny na GPW.