rynek nieruchomości na wynajem

Pierwszy polski salon marki Ulla Popken powstał w Galerii Bałtyckiej

alex-holyoake-361922-unsplash

Niemiecka marka Ulla Popken oferująca modę PLUS SIZE otworzyła pierwszy, własny sklep w Polsce. Na lokalizację wybrała gdańską Galerię Bałtycką.

Ulla Popken to marka, które oferuje ubrania, dodatki, buty oraz bieliznę od rozmiaru 42 wzwyż. Posiada ponad 300 sklepów w Europie, bardzo intensywnie rozwija także sprzedaż wysyłkową i internetową. Polscy klienci do niedawna mogli skorzystać tylko z tej ostatniej opcji. Jednak od 28 maja marka jest obecna w Polsce także stacjonarnie. Swój pierwszy oficjalny salon Ulla Popken otworzyła w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. – Kilka lat temu marka była już dostępna w Polsce na zasadzie franczyzy. Jednak intensywny rozwój e-commerce i coraz większe zainteresowanie naszymi produktami w kanale online zaważyły na decyzji o powrocie nad Wisłę i ponownym zaistnieniu w sprzedaży offline, tym razem już jako własna sieć sprzedaży – mówi Grzegorz Sierżan, dyrektor sprzedaży Ulla Popken w Polsce.

Dlaczego wybór lokalizacji padł na Gdańsk i Galerię Bałtycką? – W pierwszej kolejności interesowały nas największe miasta, ponieważ dają możliwość najszerszego dotarcia do grupy docelowej – tłumaczy Grzegorz Sierżan. – Szukaliśmy dużej galerii o ugruntowanej pozycji handlowej, ale nie ukrywam, że ważne było również zrozumienie i jakość rozmów prowadzonych z kierownictwem Galerii Bałtyckiej. Współpraca na tej linii układała się bez zarzutu, co było jednym z czynników generujących sukces, czyli otwarcie salonu Ulla Popken w Polsce nawet w tak trudnym dla całej branży okresie.

W salonie w Galerii Bałtyckiej dostępna jest linia damska. Na 150 metrach powierzchni handlowej kupić można ubrania i dodatki z kolekcji podstawowej, jak również z linii premium (Selection), eco (PURE) i młodzieżowej (Studio Untold). Marka rocznie wypuszcza 10 kolekcji. Gdański salon jest nie tylko miejscem zakupów stacjonarnych, ale także punktem, do którego można bezpłatnie zamówić ubrania ze sklepu internetowego marki. W salonie będzie można je obejrzeć, przymierzyć i finalnie kupić bez ponoszenia dodatkowych kosztów za przesyłkę.

Czy gdański salon będzie jedynym w Polsce? Grzegorz Sierżan nie ukrywa, że plany kolejnych otwarć są, ale obecna sytuacja związana z pandemią, wymusiła „spowolnienie tempa rozwoju, przynajmniej jeśli chodzi o sprzedaż tradycyjną”. – Aktywnie badamy rynek i  prowadzimy rozmowy z kolejnymi centrami handlowymi. Na pewno chcemy dalej rozwijać się w Polsce, ponieważ otwarcie salonu w Galerii Bałtyckiej pokazało, że grupa docelowa istnieje, jest szeroka i co ciekawe, młodsza niż na przykład w Niemczech – mówi dyrektor sprzedaży Ulla Popken w Polsce.

Nowa marka w portfolio galerii to zawsze powód do zadowolenia – mówi Marcin Łukasiewicz, dyrektor Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. – Cieszymy się, że nasze centrum zostało wybrane na pierwszą lokalizację salonu firmowego Ulla Popken w Polsce i choć od otwarcia minęło niewiele czasu, już widać rosnące zainteresowanie klientów ofertą marki.  


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora