Z życia spółek

Park Handlowy MARYWILSKA 44 już od roku na rynku

Park Handlowy MARYWILSKA 44

Park Handlowy MARYWILSKA 44 na warszawskiej Białołęce został otwarty pod koniec listopada 2017 roku. Teraz centrum świętuje rok obecności na rynku.

Park Handlowy MARYWILSKA 44 to nowoczesna, jednokondygnacyjna
i wielofunkcyjna przestrzeń handlowo-rozrywkowa, oferująca przede wszystkim asortyment z sektora „dom i ogród”. Park został skomercjalizowany w ponad 98 proc.

„Za nami bardzo aktywny rok, który obfitował w wiele znaczących dla nas sukcesów. Po pierwsze jesteśmy bardzo dumni z przebiegu procesu komercjalizacji Parku Handlowego MARYWILSKA 44, który bliski jest 100 proc. W ofercie pozostał nam ostatni lokal o powierzchni 132 mkw. Po drugie udało nam się uzyskać taki dobór najemców, który pozwala naszym klientom kompleksowo wyposażyć dom i ogród – i taka strategia towarzyszyła nam od samego początku powstawania obiektu. Po trzecie możemy pochwalić się sukcesywnie rosnącą odwiedzalnością” – mówi Małgorzata Konarska, prezes MARYWILSKA sp. z o.o.

W ramach promocji Parku Handlowego MARYWILSKA 44 wśród potencjalnych klientów oraz specjalistów zajmujących się projektowaniem i aranżacją wnętrz, odbyła się I edycja MARYWILSKA 44 DESIGN ACADEMY. Było to spotkanie inaugurujące cykl dyskusji wokół tematów z zakresu dekoracji wnętrz.