komentarze, opinie, gospodarka

Nowi menadżerowie w Cushman & Wakefield

DOROTA CHOMUNTOWSKA (low res)Dorota Chomuntowska i Roman Litwin wzmocnią działy zarządzania nieruchomościami oraz dział zarządzania projektami polskiego oddziału Cushman & Wakefield.

 Dorota Chomuntowska ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała m.in. w firmach Apsys, TK Polska Operations/EMCM i Colliers International. Przed dołączeniem do Cushman & Wakefield pracowała jako Dyrektor Operacyjny ds. Zarządzania Powierzchniami Handlowymi w JLL, gdzie kierowała pracą zespołu zarządzającego blisko 50 obiektami handlowymi. Posiada licencję Zarządcy Nieruchomości oraz tytuł Certyfikowanego Zarządcy (CPM) przyznawany przez Instytut Zarządzania Nieruchomościami (IREM).

W dziale zarządzania nieruchomościami obejmie nowo utworzone stanowisko Portfolio Menadżera Nieruchomości Handlowych. Jak informuje C&W jej zatrudnienie jest związane z rozpoczętą w tym roku przez firmę długoterminową współpracą z funduszem Tristan Capital Partners. Nowy manager będzie od teraz sprawował nadzór nad galeriami funduszu i będzie odpowiedzialny za nowe przejęcia.Obecnie C&W  zarządza sześcioma obiektami handlowymi tej firmy, których łączna powierzchnia najmu wynosi ponad 100 tys. mkw.

ROMAN LITWIN (low res)Roman Litwin ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał m.in. w firmie AmRest, operatora marek takich jak KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King, gdzie między innymi pełnił funkcję Dyrektora ds. Budowlanych na region Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do Cushman & Wakefield pracował w Sinclair Knight Merz Poland, gdzie pełnił funkcje kierownicze z zakresu usług inżynierskich na rzecz sieci stacji benzynowych Shell. Roman uzyskał tytuł inżyniera na Politechnice Białostockiej. Studiował również podyplomowo na Politechnice Wrocławskiej. W C&W objął stanowisko Menadżera Projektu w dziale Zarządzania Projektami. Jego kompetencje obejmować będą m.in. monitorowanie prawidłowego przebiegu wszystkich faz procesu inwestycyjnego (włączając w to odbiór techniczny obiektów), prowadzenie procesu ofertowania, negocjacji i wyboru podwykonawców oraz kontrolę harmonogramów realizacyjnych i budżetów.