Informacje dnia

Manufaktura w Łodzi podpisała umowę najmu powierzchni z firmą Notino

notino1
Do grona najemców Manufaktury dołączyła perfumeria Notino. Otwarcie pierwszego salonu tej marki w Łodzi spotkało się z dużym entuzjazmem, zwłaszcza miłośników idei smart shopping. Salon Notino, pełen nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znakomicie wpisuje się w politykę tenant-mix Manufaktury, zakładającą dywersyfikację oferty, również z segmentu beauty.

Notino to do niedawna jedna z najpopularniejszych internetowych perfumerii (dawne iPerfumy.pl), obecnie dynamicznie rozwijająca sieć salonów stacjonarnych. Słynie z oferty oryginalnych produktów topowych marek w dobrych cenach.

– Smart shopping to aktualnie jeden z najsilniejszych trendów konsumenckich, stąd też obecność Notino w portfolio Manufaktury znacząco wzbogaca naszą ofertę – mówi Agnieszka Mikurenda, Tenants Relations Manager Manufaktury.

Manufaktura stawia na marki, które podążają za zmieniającymi się potrzebami klientów, oferujące nowoczesne usługi. Tak jest też w przypadku Notino, które – jak na brand wywodzący się z e-commerce przystało – ma w swojej ofercie usługę click & collect, umożliwiającą zakup produktów przez Internet i odbiór w salonie w Manufakturze.

Notino ma obecnie 8 sklepów w Polsce i 27 w Europie. Salon w Manufakturze mieści się na piętrze galerii handlowej i ma powierzchnię 256,45 metrów kw.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora