Z życia spółek

Manufaktura przyznała kolejny tytuł „Salesman of the year”

salesman_of_the_year2020
W piątej edycji konkursu „Salesman of the year. Najlepsi do usług” w Manufakturze w Łodzi, zwyciężył zespół salonu Pierre Cardin: – Bardzo cieszymy się, że nasza praca została doceniona. Mamy stałych klientów od 13 lat, bo cenią sobie profesjonalne doradztwo i indywidualne podejście. Ta nagroda jest motywacją, by dawać z siebie jeszcze więcej – mówią Martyna Guzowska i Maja Morawska z Pierre Cardin w Manufakturze.

„Salesman of the year. Najlepsi do usług” to autorski projekt Manufaktury, który doczekał się już pięciu edycji. Właśnie ogłoszono wyniki badania prowadzone w drugiej połowie 2019 i przeprowadzanego przez firmę badawczą SANA. Program ocenia i weryfikuje poziom obsługi w salonach i punktach sprzedażowych Manufaktury według jasnych zasad i kryteriów. Wyróżnia i nagradza te punkty, w których obsługa stoi na najwyższym poziomie, oraz wspiera działania prosprzedażowe w tych punktach, które tego potrzebują. Twórcom programu, zarządcom Manufaktury, zależy, żeby wysoka jakość obsługi wyróżniała obiekt na rynku. I to się udaje! Wyniki programu „Najlepsi do usług” są rokrocznie coraz lepsze.

 

W tym roku najlepszy wynik osiągnął zespół sprzedażowy z salonu Pierre Cardin, który jest w Manufakturze od początku jej istnienia. – Niektórzy klienci są z nami od 13 lat, przychodzą ze swoimi dorastającymi synami, polecają nas przyjaciołom. Mamy nawet klientów z Warszawy, którzy, choć mają sklepy naszej marki u siebie, to przyjeżdżają do nas, do Manufaktury, bo, jak sami mówią, nikt im tak dobrze nie doradzi. My każdego klienta traktujemy jak gościa, którego przyjmowalibyśmy w swoim domu. Ta gościnność, indywidualne podejście i umiejętne zbadanie potrzeb to klucz do sukcesu. Czujemy się doceniane zarówno przez klientów, jak i przez szefostwo, motywacji do pracy nam nie brakuje. Teraz, gdy jeszcze zostałyśmy uznane za najlepszy zespół w całej Manufakturze, mamy poczucie, że nasza praca została zauważona przez ekspertów. Czujemy wielką dumę, to dla nas ogromne wyróżnienie – tłumaczą Martyna Guzowska i Maja Morawska z Pierre Cardin w Manufakturze.

Nagrodą w konkursie „Salesman of the year. Najlepsi do usług” jest karta podarunkowa o wartości 4000 zł, a także certyfikat jakości, potwierdzający najwyższy stopień podium. Drugie miejsce zajął salon Douglas, trzecie – T-Mobile.