rynek nieruchomości na wynajem

Galeria Północna w Warszawie podpisała nowe umowy najmu powierzchni

umowa

Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły dwie nowe marki. Debiutująca na warszawskim rynku Tescoma, oferująca akcesoria do kuchni i jadalni oraz brytyjska sieć Dealz, ze swoim pierwszym salonem na północy miasta, wzbogacająca ofertę galerii o markowe produkty spożywcze, kosmetyczne i gospodarstwa domowego. Otwarcie sklepów odbyło się w ostatni weekend marca.

Dwa nowe sklepy w Galerii Północnej – Dealz oraz Tescoma zajęły odpowiednio powierzchnię 500 mkw oraz 92 mkw. Przez weekend salony odwiedziły tłumy klientów, korzystając z licznych atrakcji i ofert promocyjnych, przygotowanych przez najemców.

– Dostosowując się do potrzeb klientów systematycznie poszerzamy ofertę handlową naszej galerii. Nowi najemcy, jak Dealz czy Tescoma wzbogacają ofertę Galerii Północnej o markowe produkty spożywcze, drogeryjne oraz artykuły dla dzieci i gospodarstwa domowego. Wierzymy, że wszechstronny i atrakcyjny tenant mix jest jednym z gwarantów popularności obiektu i wysokiej odwiedzalności – powiedziała Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager Galerii Północnej.

Sklep czeskiej marki Tescoma znajduje się na parterze obok sklepów New Yorker i Żabka. Jest to pierwszy salon marki w Warszawie i jedyny w Polsce z wnętrzem zaprojektowanym według nowego konceptu marki. W ofercie sklepu dostępne są wysokiej jakości produkty do gotowania, pieczenia, serwowania oraz akcesoria ułatwiające obróbkę produktów spożywczych i przygotowanie potraw.

Nowy sklep brytyjskiej sieci Dealz jest pierwszym punktem sprzedaży w północnej części Warszawy. Salon zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Galerii Północnej, pomiędzy salonami Carry i Hamley’s.
Na powierzchni 500 mkw znajduje się szeroki wybór atrakcyjnych cenowo artykułów drogeryjnych, papierniczych, spożywczych, produktów do dekoracji i wyposażenia wnętrz, zabawek oraz asortyment dla zwierząt.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora