Z życia spółek

Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UP

Galeria Klif w Warszawie - strefa pop-up_1

Warszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogacając dotychczasową ofertę GLAM i FASHION STUDIO o unikalną strefę POP-UP. Od listopada odwiedzający galerię mogą umówić się na bezpłatne spotkanie z wybranym ekspertem w komfortowej przestrzeni oraz towarzyszącej jej kameralnej atmosferze i skorzystać z porad, szytych na miarę potrzeb każdego.

Galeria Klif od lat stanowi ważny punkt na modowej mapie stolicy. Jednak szeroka i zróżnicowana oferta marek premium i semi-premium to nie jedyny powód, dla którego warszawski Klif stał się istotnym elementem decyzji zakupowych. Podążając za potrzebami klientów Klif stworzył projekt KLIF | FASHION STUDIO oraz KLIF | GLAM STUDIO, które powstały z myślą o tych wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z obowiązującymi trendami w modzie i makijażu, jak i o tych, którzy oczekują profesjonalnego wsparcia w zakresie doradztwa wizerunkowego. W tym celu Klif wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i umożliwia im indywidualne konsultacje z wybranym specjalistą z zakresu mody i wizażu, w specjalnie do tego zaaranżowanej strefie POP-UP.

W ramach nowego konceptu, na pierwszym piętrze galerii pojawiła się niepowtarzalna przestrzeń z komfortowym miejscem spotkań i strefą do makijażu, która zapewni kameralną atmosferę podczas konsultacji z ekspertami Klif. W ten sposób Galeria Klif realizując projekt KLIF | STUDIO, obok spełnienia potrzeb zakupowych swoich Klientów, docenia także ich czas, samorealizację i indywidualny styl.

– Stworzony przez nas projekt POP-UP, jest uzupełnieniem dotychczasowego serwisu FASHION i GLAM STUDIO o spotkania z dedykowanymi stylistami i make up artist, w ramach których można porozmawiać „przy kawie”, skorzystać z porad w kwestii wizerunku czy pielęgnacji oraz wybrać się na wspólne zakupy, podczas których pomogą wybrać produkty i stylizacje dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego. Wspólnie z ekspertami chcemy pomagać naszym klientom i zapewnić im profesjonalną pomoc, na każdym kroku – informuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Klifami – W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie się rozwijać – dodaje.