Z życia spółek

Firma Ceetrus Polska podsumowuje 2019 rok

Projekt_w_Wilanowie_m

Mijające dwanaście miesięcy w działalności Ceetrus Polska obfitowało w liczne ważne wydarzenia. Spółka rozpoczęła prace nad nowymi projektami w Góraszce i w Wilanowie, kontynuowała modernizacje swoich centrów handlowych, wzbogacała portfolio najemców, a także aktywnie włączała się w działania na rzecz lokalnych społeczności. To również pierwszy rok, gdy firma działała pod nową nazwą.

Rok 2019 był dla firmy Ceetrus czasem nowych wyzwań w wielu obszarach działalności. Wszystkie podejmowane aktywności wynikały z założeń strategicznych firmy, zgodnie z którą Ceetrus tworzy nowoczesne obiekty, funkcjonujące zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności i podejmuje w nich działania zmierzające do integracji i zwiększenia aktywności lokalnych społeczności.

Modernizacja obiektów handlowych, nowe usługi i udogodnienia dla klientów
W 2019 roku Ceetrus Polska kontynuował program modernizacji zarządzanych przez siebie obiektów handlowych. Jego efektem są odnowione wnętrza i nowoczesne rozwiązania w Centrum Handlowym Auchan Bielany, Centrum Handlowym Auchan Gliwice oraz Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo. Po zakończeniu prac remontowych wymienione obiekty otrzymały znak jakości Oshopping, który potwierdza wysoką jakość dostępnej w nich oferty handlowej, dostęp do różnorodnych usług i nowych technologii oraz bogaty program animacji adresowanych do różnych grup klientów oraz przyjazną atmosferę panującą w centrum handlowym. W 2019 r. Ceetrus rozpoczął także modernizację Centrum Handlowego Auchan Wałbrzych. Prace zakończą się w 2020 roku.

Ceetrus dba o to, żeby zarządzane przez firmę centra handlowe rozszerzały ofertę usług i wprowadzały nowe udogodnienia dla klientów. Dzięki współpracy z GreenWay klienci 14 Centrów Handlowych Auchan mogą korzystać z ładowarek samochodów elektrycznych. Z kolei w wyniku podpisania umowy z InPost przed 18 obiektami handlowymi zostały zainstalowane Paczkomaty® InPost.
Wraz z modernizacją wnętrz obiektów i ich otoczenia Ceetrus rozwija kanały komunikacji z klientami. W tym roku firma uruchomiła nowe strony internetowe dla 13 obiektów, rozwijała komunikację w mediach społecznościowych i wprowadzała cyfrowe nośniki informacji do obiektów.

Ceetrus Polska konsekwentnie rozszerza ofertę handlową swoich obiektów. Obecnie w centrach handlowych komercjalizowanych przez firmę funkcjonuje prawie 1230 lokali.
Ponadto w 11 centrach zostały przeprowadzone restrukturyzacje powierzchni, polegające na łączeniu lokali oraz w kilku przypadkach powierzchni wspólnej. W ten sposób powstały nowe powierzchnie handlowe, dostosowane do potrzeb rynkowych i nowych konceptów najemców.

W drugim półroczu 2019 roku Ceetrus ogłosił prace nad dwoma projektami. Pierwszym z nich jest Projekt Góraszka, do którego współtworzenia firma zaprasza zainteresowanych inwestorów. Będzie to innowacyjny obiekt typu retailtainment o powierzchni 77 tys. mkw. GLA, który zapewni mieszkańcom południowo-wschodniej aglomeracji warszawskiej możliwość atrakcyjnego spędzania wolnego czasu, rodzinnej rozrywki oraz wygodnych zakupów. Drugim nowym projektem jest Wilanów Park. Będzie to obiekt mixed-use, łączący różne funkcje i przestrzenie, w tym między innymi tereny zieleni z obiektami z funkcjami rozrywki, gastronomii i handlu. Na projekt złożą się ponad 2-hektarowy park o charakterze miejskim, gdzie powstanie otwarta przez cały rok oranżeria, przestrzenie usługowo-handlowe, kino, hotel, biura oraz przestrzenie coworkingowe.

W 2020 roku Ceetrus Polska planuje m.in. kontynuację programu modernizacji Centrów Handlowych Auchan i prace nad nowymi projektami w Wilanowie i Góraszce. Ze względu na to, jak istotne w strategii firmy są działania na rzecz środowiska, Ceetrus Polska będzie ubiegał się o certyfikaty BREEAM-In-Use dla kolejnych obiektów. Firma jest również partnerem strategicznym projektu Eco-Miasto, którego celem jest popularyzowanie idei zrównoważonego rozwoju przestrzeni miejskich.