Informacje dnia

Centrum handlowe NoVa Park cztery lata na rynku

NP8_042015_outdoor_night(7)Centrum handlowe NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim świętuje czwarte urodziny. 

Cztery lata działalności NoVa Park to:

  • 16 milionów klientów NoVa Park;
  • systematyczne wzrosty obrotów najemców w każdym miesiącu działalności od momentu otwarcia;
  • 51 nowych otwarć, w tym pojawienie się marek nieobecnych dotąd na rynku lokalnym np. Tchibo, W.KRUK, Pull& Bear czy Bershka;
  • 140 lokali, w tym supermarket Piotr i Paweł oraz 11 restauracji i kawiarni;
  • blisko 120 akcji marketingowych, które stanowiły wartość dodaną do zakupów dokonywanych w NoVa Park;
  • trzykrotna umowa o sponsoringu Klubu Sportowego Stal Gorzów;
  • blisko 27 tysięcy fanów na profilu NoVa Park na Facebooku;
  • liczne nagrody – nagroda w konkursie 2012 CEE Construction & Investment Journal Awards Poland w kategorii „Shopping Center Development of the Year”, wyróżnienie w konkursie „Lubuski Mister Budowy 2012” oraz Nagroda II stopnia w XXIII ogólnopolskim konkursie Budowa Roku 2012;
  • podwójna ocena Excellent w certyfikacji ekologicznej BREEAM In-Use 2014;
  • status finalisty konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Footfall activation” w 2015 roku.

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.