rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Centrum handlowe Bielany „buźkami” zbada zadowolenie klientów

PBH-02Centrum handlowe Bielany, które po rozbudowie będzie nosić nazwę Aleja Bielany będzie monitorował zadowolenie klientów za pomocą systemu “happy or not”.

System ten wykorzystują znane sieci m.in.  linie lotnicze Emirates i SAS, lotnisko Heathrow oraz globalne marki jak IKEA, OBI, Avis, Nordea i wiele innych. Pomiar obywać się będzie przy pomocy terminali na których znajdują się 4 przyciski, każdy oznaczony “buźką” od bardzo uśmiechniętej, przez uśmiechniętą, neutralną i niezadowoloną. Odwiedzający Aleję Bielany przez wciśnięcie odpowiedniej miny na terminalu będą wyrażać swoją opinię na temat centrum. Monitoring satysfakcji obejmie takie obaszary jak: dostępność miejsc parkingowych, wystrój i czystość toalet, a także eventy.

Park Handlowy Bielany to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku, mające w swoim zasięgu 1,5 mln klientów. Bliskie sąsiedztwo autostrady A4 i obwodnicy, a także położenie u zbiegu trzech dróg krajowych zapewnia centrum bardzo dobrą komunikację zarówno z Wrocławiem, jak i całym województwem.

W listopadzie 2015 ,już jako Aleja Bielany zaoferuje swoim klientom ponad 150 sklepów znanych i lubianych marek na ponad 145 tys. powierzchni handlowej. Do dyspozycji będzie też parking z 4700 miejsc postojowych – także na parkingu podziemnym, kino Helios, siłownia, food court z bogatą ofertą smaków. P


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora