Z życia spółek

Centra handlowe Klif napędzają ruch wśród klientów

Dom Mody Klif_fasada_hiresNa przełomie grudnia i stycznia rozpoczęły się regularne wyprzedaże zimowe w sklepach w całej Polsce. Jak wynika z tegorocznego raportu KPMG, z takiej formy zakupów w Polsce korzysta aż 88% klientów.

Oczywiście główną motywacją jest cena, która staje się bardziej przystępna w wielu sklepach czy butikach z ofertą premium.

W centrach Klif, gdzie zdecydowana większość najemców to właśnie salony z modą premium, daje się zauważać napływ nowej, młodszej grupy klientów, którzy korzystają z wyprzedażowych okazji.

„Coroczne letnie i zimowe okazje w Klifie pozwalają nam zauważyć naturalny wzrost trafficu w centrum, ale także powrót nowego klienta w kolejnych tygodniach czy miesiącach, np. przy wprowadzaniu nowej kolekcji. To czas, kiedy wzmaga się m.in. zainteresowanie subskrypcją newslettera Klif”. – mówi Agnieszka Sawicka Associate Director AEW Poland.

Wyprzedaże w Klifie osiągają już wyczekiwany poziom nawet -70 proc. ceny regularnej.