Z życia spółek

BoConcept intensyfikuje działania online

BoConcept-Warszawa-04092020_185600

Stan zagrożenia epidemicznego to poważny powód, by zostać w domu. Zamknięci w czterech ścianach wcale nie musimy rezygnować z designu na najwyższym poziomie. Przeciwnie, właśnie teraz jest dobry moment na to, by docenić kunszt duńskiego wzornictwa – prostotę i funkcjonalność mebli, które nadadzą codzienności niecodzienny wymiar. W związku z czasowym zamknięciem salonów stacjonarnych, marka BoConcept koncentruje obecnie swoje działania w sferze e-commerce, niezmiennie kładąc główny nacisk na wysoką jakość obsługi klienta.

W tej chwili wszyscy pracownicy salonów BoConcept pracują w trybie home office i niezmiennie pozostają do dyspozycji klientów w kontakcie telefonicznym oraz mailowym. Można też wejść na stronę BoConcept i zadać przedstawicielowi firmy pytanie (czat na żywo poprzez aplikację Messenger). Dodatkowe informacje uzyskamy również, wypełniając krótki kwestionariusz umieszczony na stronie internetowej firmy przy każdym opisie produktu. Jeśli chcemy skontaktować się z przedstawicielem salonu BoConcept, wszystkie niezbędne dane kontaktowe znajdziemy w zakładce „Znajdź salon”, po wybraniu konkretnego showroomu. Pracownicy dostępni są w godzinach otwarcia salonów.

Najważniejszym elementem przeniesienia warszawskich salonów BoConcept do online’u jest Virtual Store. BoConcept przeniósł cały warszawski salon pokazowy do wirtualnej rzeczywistości w technologii 3D. Klienci mogą go zwiedzić, nie wychodząc z domu (#zostanwdomu), przyjrzeć się z bliska każdemu produktowi oraz poznać jego wymiary, cenę, a także możliwości dostosowania.