komentarze, opinie, gospodarka

Across retail, czyli centra handlowe w wersji holistycznej

Marta Machus-Burek_Colliers.comAcross Retail – specjalistyczne rozwiązania dla wszystkich uczestników szeroko pojętego sektora handlowego – takie rozwiązanie proponuje w Polsce firma Colliers International. 

Chodzi o kompleksowe podejście do właścicieli nieruchomości i najemców centrów handlowych, uwzględniające doradztwo strategiczne, komercjalizację, zarządzanie aktywami oraz inne usługi specjalistyczne. W ramach Across Retail Colliers świadczy ponadto usługi związane z certyfikacją LEED i BREEAM, zarządzaniem projektami budowlanymi, doradztwem inwestycyjnym, doradztwem marketingowym, wycenami nieruchomości oraz badaniami i analizami rynku.

– Aby dopasować się do zmieniających się wymogów i potrzeb rynku handlowego stworzyliśmy rozwiązanie dla wszystkich jego uczestników – zarówno najemców, jak i właścicieli nieruchomości. Across Retail łączy usługi w sposób zintegrowany zadaniowo i w sposób macierzowy, a nie liniowy oparty na klasycznym podziale kompetencji w ramach jednego działu agencji – mówi Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International.

W ramach Across Retail każdy klient obsługiwany jest przez specjalnie dobrany zespół ekspertów składający się z reprezentantów różnych departamentów. Colliers zrealizował już pierwsze projekty oparte o podejście stosowane w ramach Across Retail. Wśród nich znalazły się m.in.: rewitalizacja Parku Handlowego Zielony Targówek w Warszawie, audyt strategiczny portfolio czterech centrów handlowych czy analiza wykonalności związana ze scenariuszami rozbudowy Centrum Stara Papiernia.