Z życia spółek

2 grudnia rusza IPO Simple Day o wartości do 10 mln zł

Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day
Po trzech kwartałach 2021 roku spółka Simple Day odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 14 mln zł.

Spółka Simple Day to firma działająca w branży e-commerce, właściciel marki Twój Cel To. Firma rozpoczyna pierwszą publiczną ofertę akcji, w ramach której oferowanych jest od 312.500 do 625.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B. Emitent ustalił maksymalną cenę akcji na 16 zł za jedną akcję. Już dzisiaj, tj. 16 listopada rozpoczyna się proces budowy księgi popytu, który potrwa do 30 listopada. Cena emisyjna akcji zostanie ustalona 1 grudnia. Zapisy na akcje będę prowadzone od 2 do 9 grudnia.

Wielkimi krokami zbliżamy się do pierwszego miliona sprzedanych produktów. Nasza strategia zakłada dalszy organiczny wzrost skali działalności, który będzie możliwy, zarówno dzięki pozyskiwaniu nowych klientów, jak i zwiększaniu przychodów z dotychczasowej bazy odbiorców. Naszą przewagą jest kilkuletnie doświadczenie na rynku e-commerce oraz nowoczesne podejście do sprzedaży, realizowanej za pośrednictwem własnych kanałów. Model biznesowy Simple Day jest bardzo zoptymalizowany. To wszystko pozwala nam na bezpośredni kontakt z klientami i szybką reakcję na ich potrzeby, przy zachowaniu wysokiej marży – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu i akcjonariusz Simple Day.