Z życia spółek

Zalando podsumowuje Black Friday

olloweb-solutions-520914-unsplash
Wielomiesięczne przygotowania rozpoczęte zaraz po zeszłorocznym Black Friday opłaciły się. Zalando zakończyło jeden z najważniejszych eventów handlowych z rekordowymi wynikami około 2 000 000 zamówień.

W godzinach szczytu firma odnotowała ponad 4 200 transakcji na minutę, pobijając tym samym zeszłoroczny rekord 2 000 zamówień na minutę. W sam tylko Black Friday Zalando pozyskało ponad 220 000 nowych klientów, co oznacza ponad dwukrotnie większą liczbę w porównaniu z rokiem 2017.

„Odnotowując świetne wyniki na wszystkich naszych rynkach, odnieśliśmy wielki sukces podczas Black Friday i całego Cyber Week 2018. Od wypracowania strategii, poprzez zapewnienie obsługi technicznej, sprawnej logistyki – ciężko pracowaliśmy, aby zagwarantować naszym klientom doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie. Jestem dumny z tego, co osiągnęliśmy jako zespół i będziemy w przyszłości czerpać z tego doświadczenia” – mówi Moritz Hahn, Senior Vice President of Commercial Business w Zalando Fashion Store.