Inwestycje publiczne

„Z miłości do Gdyni” – akcja społeczna Galerii Klif

z_milosci_do_gdyni_kv
Konkurs „Z miłości do Gdyni” to akcja społeczna Galerii Klif adresowana do mieszkańców tego miasta. Jej celem jest wyłonienie Bohatera lub Bohaterki miasta oraz zaakcentowanie silnego związku galerii z Gdynią i jej mieszkańcami.

Konkurs, współorganizowany jest z Dziennikiem Bałtyckim – największym lokalnym tytułem prasowym, Muzeum Miasta Gdyni i pod patronatem Prezydenta Miasta Wojciecha Szczurka, potrwa on do połowy grudnia 2019 roku.

Zgodnie z zasadami konkursu, każdy może zaproponować osobę, która zasługuje na zaszczytny tytuł Bohatera lub Bohaterki Gdyni. Po zamknięciu zgłoszeń odbędzie się internetowe głosowanie, a Kapituła Konkursowa wyłoni dziesięciu laureatów, w tym zwycięzcę rywalizacji. Przewidziano nagrodę publiczności, którą odbierze osoba obdarowana największą liczbą głosów. Laureaci zostaną zaprezentowani podczas uroczystej gali 15 grudnia 2019 roku (niedziela handlowa), zorganizowanej w Galerii Klif, która jest fundatorem nagród.

– Kryteria są dość szerokie, wskazują raczej cechy osobowości, którymi powinien charakteryzować się zwycięzca plebiscytu, niż konkretny zakres osiągnięć. Powinna to być osoba nietuzinkowa, biorąca sprawy w swoje ręce, odnosząca sukcesy w swojej dziedzinie i jednocześnie dzieląca się z innymi swoją wiedzą, czasem, pomysłami. Osoba odważna i bezkompromisowa, inspirująca innych do działania. Jest jeszcze jeden warunek, najważniejszy – jest nim miłość do Gdyni wyrażająca się w poznawaniu i propagowaniu jej dziejów, budowaniu jej przyszłości, poszanowaniu jej środowiska i rozwijaniu społeczności lokalnej – podkreśla Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif.

Pula nagród wynosi ponad 10 tys zł, do tego dochodzą nagrody – niespodzianki od najemców Galerii Klif.

 


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora