Z życia spółek

Rekomercjalizacja Riviery: ponad 160 podpisanych umów i 50 nowych marek

04
Zakończył się pierwszy etap rekomercjalizacji Centrum Riviera w Gdyni. Podpisano już 162 umowy, a portfolio centrum powiększyło się o 52 nowych najemców. Równocześnie 20 lokali zostało relokowanych w związku ze zgłoszoną potrzebą powiększenia powierzchni. Pozycję lidera Riviery w segmencie retail w Trójmieście potwierdza mocny wzrost footfallu, który w tym roku może przekroczyć 10 mln osób. 

Zdaniem Grzegorza Latały, członka zarządu i dyrektora ds. komercjalizacji Mayland Real Estate, spółki zarządzającej obiektem, potwierdzeniem wysokiej pozycji Riviery jest fakt, że ufają jej największe sieci. Umowy najmu na kolejne lata przedłużyły m.in. Grupa Inditex, H&M, Deichmann, Martes Sport i Media Markt. – W Rivierze umacnia swoją pozycję również LPP dla którego Trójmiasto jest rodzimym rynkiem. Home&You ma teraz w gdyńskim centrum największy sklep w Polsce (1,2 tys. mkw.), a Sinsay podwoił powierzchnię (do 800 mkw.) – mówi G. Latała. Na powiększenie powierzchni wraz z remodellingiem zdecydowały się także m.in. Reserved, Guess, 4F, Speed Sports i Ryłko.

Riviera zaprosiła do współpracy również nowe marki. Wśród 52 debiutantów jest Timberland, Patrizia Aryton, Lancerto, Coccodrillo, Tezenis, Parfois, e-obuwie, Pepco, Varlesca. Wzbogacono ofertę Health&Beauty – lista najemców powiększyła się o L’Occitane en Provence, The Body Shop, Starą Mydlarnię, Semilac, Hair Shop, Lynx Optique, Optical Christex oraz salon Jean Louis David.

W ofercie wyposażenia domu w gdyńskim centrum zadebiutowali Homla, Drawex, Anawa Meble, a salon Eurofirany powiększył swoją powierzchnię. Do oferty elektroniki wprowadzono markę Mi Store, a także przedłużono umowy na iSpot oraz Centrum Sony. Propozycję gastronomiczną wzbogacono o nowe restauracje z miejscami siedzącymi: Lepione, Familia Bistro i La Trattoria oraz punkt z lodami naturalnymi Miło Mi, lokal z kuchnią meksykańską Papa Diego, cafe Scholler, Berlin Doner Kebab oraz Express Oriental.

Riviera właśnie sfinalizowała negocjacje dotyczące rozbudowy kina Helios o dwie sale dream (kat. premium). Dbając o komfort klientów udostępniono również więcej usług, m.in. punkt Energi, naprawy telefonów Halloo i punkt Mister Minit. Zmieniono infokioski, powstaje więcej miejsc wypoczynkowych i wkrótce zostanie zmodernizowanych 7 placów zabaw dla dzieci.