komentarze, opinie, gospodarka

Podczas Gali Retail Awards 2018 odbyło się badanie uczestników

sdr

W dniu 11 października odbyła się gala konkursu Retail Awards 2018, którego organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych.

Retail Awards 2018 jest eksperckim i niezależnym plebiscytem organizowanym dla branży retail. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów.
W czasie tegorocznej edycji konkursu firma Selectivv, specjalizująca się w marketingu mobilnym, wręczała nagrodę dla laureata w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”, którą zdobyła Galeria Katowicka.

Podczas gali finałowej PRCH Retail Awards 2018 Selectivv, dzięki danym z mobile i autorskiej technologii Wifitrapping, analizował informacje o uczestnikach wydarzenia. Statystyki były aktualizowane na bieżąco i prezentowane na ekranach na terenie Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej. Wśród gości można było wyróżnić osoby aktywnie uprawiające sport, osoby posiadające dzieci, osoby zainteresowane zdrowym stylem życia czy osoby korzystające z programów lojalnościowych. Tego typu dane wykorzystywane są zarówno w sektorze prywatnym np. w handlu przy odkrywaniu zachowań klientów w świecie rzeczywistym czy planowaniu lokalizacji nowych sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych, jak i w sektorze publicznym np. przy planowaniu inwestycji komunikacyjnych i obiektów użyteczności publicznej.