rynek nieruchomości na wynajem

Monnari i mBank wzmacniają ofertę ETC Swarzędz

Piotr Krajewski - Fotografia Architektury / Architectural Photography

Piotr Krajewski – Fotografia Architektury / Architectural Photography

Kolejna marka odzieżowa wzmocni sektor mody damskiej w zmodernizowanym niedawno centrum handlowym ETC Swarzędz. Polska marka Monnari otworzy swój pierwszy w Swarzędzu lokal już w połowie lipca. W ostatnim czasie poszerzyła się także oferta usługowa centrum – do grona najemców dołączyła placówka mBanku, która otwarta została 20 czerwca b.r.

Bardzo się cieszymy, że kolejni najemcy zaufali nam i zdecydowali się rozpocząć swoją działalność w ETC Swarzędz. Od momentu ponownego otwarcia centrum po modernizacji, odwiedza nas coraz więcej osób, a my sukcesywnie wprowadzamy kolejne nowości i udogodnienia, a także organizujemy szereg ciekawych wydarzeń, by przyciągnąć do nas nie tylko stałych klientów, ale przekonać do pojawienia się u nas osoby, które jeszcze nie widziały, jak bardzo się zmieniliśmy. Tylko w ostatnim czasie dołączyły do nas takie marki jak Tatuum, Big Star, Quiosque czy restauracja Sushi&More, a nasi klienci mogli się bawić i odpoczywać podczas Dnia dla Rodziny, turnieju tanecznego czy kina samochodowego. Nie poprzestajemy na tym i planujemy kolejne nowości – zarówno w ofercie handlowej, jak i rozrywkowo-rekreacyjnej” – powiedział Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora